November 22, 2001
http://www.gt.se/nyheter/1.660563
Synd att folk skräpar ner, men jag kan inte för mitt liv begripa varför det inte ställs dit extra tunnor inför en sådan här helg, eller gärna ett par containrar. Tunnorna som finns är ju överfyllda direkt.
Jag tror många fler hade slängt sitt skräp om det faktiskt funnits en möjlighet att slänga det någonstans.
December 17, 2005
ZIre wrote: [quote=Json_81][quote=Bjornstrom]Troligt man bryr sig om soptunnar, lättare bara slänga skiten på marken..
Jo, vissa människor förstår ju inte bättre.
Trist.
håller med, vad fan tror folk liksom? att skräpet försvinner av sig självt?
Finns ju folk som fixar bort sånt, alltså försvinner skiten av sig själv så varför ska man bry sig?
October 18, 2006
Har man tagit dit grejerna borde man ju rimligen kunna ta med sej resterna därifrån också, särskilt som resterna borde vara både lättare och ta mindre plats än ursprungsprodukterna.
Att skylla på att det inte finns soptunnor eller att de som finns är fulla är för jävla slött.
December 17, 2005
Poontus wrote: är Göteborgare idioter?
kan dom åtminstone inte göra ett litet berg vid den överfulla soptunnan istället för att låta allt skräpet vara utspritt överallt så att det serut som att det har "snöat"
Med tanke på hur förbannat jävligt Sthlm ser ut vs Göteborg så är nog Stockholmarna idioterna
August 28, 2004
Bjornstrom wrote: Troligt man bryr sig om soptunnar, lättare bara slänga skiten på marken..
Efter att ha iaktagit dig i ett antal trådar, så ser jag den ena idiotiska kommentaren efter den andra. Helt känslokalla inlägg även. Det är ren idioti att bete sig på det sättet som du beskriver. Ser man att det finns en soptunna i närheten, sisådär några hundra meter så man inte behöver springa omkring halva staden för att leta en, så kan man gott masa sig till soptunnan för att slänga sin skit. Är det inget kladdigt/skitigt kan man även stoppa det i fickan för att sedan göra sig av med det.
1 Guest(s)