August 16, 2003
Lodisen, bra talat.
jag brukar göra så, stoppa typ tom påse Ahlgrens bilar i fickan, sen så passerar jag 50 soptunnor men har helt glömt bort att jag har påsen i fickan, sen några dagar senare när jag inte är i närheten av en soptunna då upptäcker jag att jag fortfarande har påsen i fickan, sen går det några dagar till sen kanske jag kommer ihåg att slänga den 😀
August 28, 2004
Poontus wrote: Lodisen, bra talat.
jag brukar göra så, stoppa typ tom påse Ahlgrens bilar i fickan, sen så passerar jag 50 soptunnor men har helt glömt bort att jag har påsen i fickan, sen några dagar senare när jag inte är i närheten av en soptunna då upptäcker jag att jag fortfarande har påsen i fickan, sen går det några dagar till sen kanske jag kommer ihåg att slänga den 😀
Brukar vara likadant för mig. Dock om det inte finns någon soptunna i närheten, och jag har ett glasspapper eller liknande på mig så händer det nog att det far på marken. Försöker dock undvika det så mycket som möjligt.
December 17, 2005
Lodisen wrote: [quote=Bjornstrom]Troligt man bryr sig om soptunnar, lättare bara slänga skiten på marken..
Efter att ha iaktagit dig i ett antal trådar, så ser jag den ena idiotiska kommentaren efter den andra. Helt känslokalla inlägg även. Det är ren idioti att bete sig på det sättet som du beskriver. Ser man att det finns en soptunna i närheten, sisådär några hundra meter så man inte behöver springa omkring halva staden för att leta en, så kan man gott masa sig till soptunnan för att slänga sin skit. Är det inget kladdigt/skitigt kan man även stoppa det i fickan för att sedan göra sig av med det.
Din åsikt, du har inte alltid rätt :eye: sen ogillar jag allt snack om miljön...
August 28, 2004
Bjornstrom wrote: [quote=Lodisen][quote=Bjornstrom]Troligt man bryr sig om soptunnar, lättare bara slänga skiten på marken..
Efter att ha iaktagit dig i ett antal trådar, så ser jag den ena idiotiska kommentaren efter den andra. Helt känslokalla inlägg även. Det är ren idioti att bete sig på det sättet som du beskriver. Ser man att det finns en soptunna i närheten, sisådär några hundra meter så man inte behöver springa omkring halva staden för att leta en, så kan man gott masa sig till soptunnan för att slänga sin skit. Är det inget kladdigt/skitigt kan man även stoppa det i fickan för att sedan göra sig av med det.
Din åsikt, du har inte alltid rätt :eye: sen ogillar jag allt snack om miljön...
Njae, hände en gång -91, att jag hade fel.
December 17, 2005
Lodisen wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Lodisen][quote=Bjornstrom]Troligt man bryr sig om soptunnar, lättare bara slänga skiten på marken..
Njae, hände en gång -91, att jag hade fel.
WOW okey hur som helst så skiter jag fan i miljön 😀
August 28, 2004
Poontus wrote: :burn: :banghead: :gunsfire: :bash: @ Bjornstrom
utan en bra miljö är vi döda, men det skiter du kanske också i? du lever i nuvet, super och knullar runt, skiter i hur det blir för dom som kommer efter dig / lever efter dig.
en mycket tråkig inställning tycker jag.
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
November 22, 2001
Bjornstrom wrote:
WOW okey hur som helst så skiter jag fan i miljön 😀
Ok, du skiter i miljön, men tänk såhär istället.
Du jobbar och betalar skatt (nåja, just nu jobbar du ju visst inte, men nån gång).
Vill du verkligen betala folk för att gå o plocka upp skräp efter snorungar som inte har vett på att slänga det i en soptunna?
Jag skulle iaf föredra att slippa betala för det.
December 17, 2005
Poontus wrote: :burn: :banghead: :gunsfire: :bash: @ Bjornstrom
utan en bra miljö är vi döda, men det skiter du kanske också i? du lever i nuvet, super och knullar runt, skiter i hur det blir för dom som kommer efter dig / lever efter dig.
Dö kommer vi alla göra förr eller senare.. Och nej jag bryr mig inte då jag kommer vara borta när dom riktiga "problemen" kommer.. Tråkig inställning, ja.. Men varför ska man bry sig?
December 17, 2005
Json_81 wrote: [quote=Bjornstrom] WOW okey hur som helst så skiter jag fan i miljön 😀
Ok, du skiter i miljön, men tänk såhär istället.
Du jobbar och betalar skatt (nåja, just nu jobbar du ju visst inte, men nån gång).
Vill du verkligen betala folk för att gå o plocka upp skräp efter snorungar som inte har vett på att slänga det i en soptunna?
Jag skulle iaf föredra att slippa betala för det.
Är väl bra att ungommar får chansen att jobba? Sen om mina skattepengar går till det eller feta politiker som åker med privatplan gör detsamma..
November 27, 2003
Bjornstrom wrote: [quote=Poontus]:burn: :banghead: :gunsfire: :bash: @ Bjornstrom
Dö kommer vi alla göra förr eller senare.. Och nej jag bryr mig inte då jag kommer vara borta när dom riktiga "problemen" kommer.. Tråkig inställning, ja.. Men varför ska man bry sig?
Därför att du kommer kanske skaffa barn ... eller andra kommer i alla fall göra det.
//Andreas
November 27, 2003
Bjornstrom wrote: Delph1: tur att jag aldrig ska skaffa barn då.. Eller aldrig ska man nog inte säga.. Men förhoppningsvis får jag inga.. Att andra får är inte mitt problem..
Knappast ett svar som förvånade många, men å andra sidan lär du inte hitta någon att skaffa barn eller dela livet med med en så känslokall inställning till allt.
//Andreas
November 22, 2001
Bjornstrom wrote:
Är väl bra att ungommar får chansen att jobba? Sen om mina skattepengar går till det eller feta politiker som åker med privatplan gör detsamma..
Det är knappast bara sommarjobbande ungdomar som skickas på sådant.
Och skattepengarna går både till feta politiker som åker med privatplan och städning. Det ena är lättare att själv göra något åt.
December 11, 2002
Sluta nu hacka på Bjornstrom. Om man bor i en isbjörns rövhåla aka en gruva ser man inte hur världen ser ut eller hur man påverkar den. Bjornstrom kan inte hjälpa att han är född där han är...
Istället tycker jag vi startar en kampanj!
FREE BJORNSTROM
Ska vi låta denna stackars sate sitta i en jävla gruva resten av livet och vara omedveten om hur världen funkar?
December 17, 2005
Poontus wrote: eller så ska vi vara glada att han är där och inte skräpar ner resten av Sverige.
Tur att jag drar en fet road trip förbi sthlm 😀 ska spara upp ett lager med batterier och skit som jag ska dumpa någonstans där 😀
Sen finns det nog några hundra gånger fler personer som mig där nere än som här uppe... Tur det
1 Guest(s)