November 27, 2003
Bjornstrom wrote: Delph1: till ALLT!! vet jag väl inte, kanske var lite att ta i från din sida?
Dina positiva kommentarer lyser med stor frånvaro. Det finns nog ingen annan användare som vi får så mycket negativ feedback kring heller. Ditt gnällande och känslokalla, bittra kommentarer skulle behöva en uppryckning.
//Andreas
December 17, 2005
CazaLL: du vet att jag menar STHLM, men oj vad rolig du var nu :eye:
Delph1: haha vi kanske ska kolla alla mina ca 3900 inlägg och se om alla är så skeptiska? Visst folk kanske inte gillar mig, men det rör då verkligen inte mig i nacken.. Sen gillar jag att provocera folk, kolla hur långt man kan gå.. Varför måste man vara så jävla seriös hela tiden!? Detta är internet.. Inte någon jävla moralklubb..
Sen att jag ens skulle vara 1% seriös i denna tråd är en annan femma.. ÄÄ fuck it.. Jävla pimp my ride
August 28, 2004
Delph1 wrote: Då kan du vara utan forumet i några veckor.
//Andreas
:corn: :worship: :worship: :worship: :pray: :pray: :pray: :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :hb: :hb: :hb: :)R :)R :)R
Ja, ni hajar nog vinken. 🙂
Tycker nog att kommunerna kan spendera lite mer på robusta soptunnor. Tunnorna av metall, och inte de utav plast som huliganer slår sönder titt som tätt. Skulle bli mycket trevligare ute om det inte låg skit överallt. Ett till plus vore askfat för alla rökare.
July 10, 2003
Delph1 wrote: Då kan du vara utan forumet i några veckor.
//Andreas
de va nog den ban som delats ut av barnsligaste anledningen jag har sett, grattis. men självklart, alltid lättast att ta bort den enstaka individen än alla som är emot den, ungefär som mobbning så offret får flytta.
jag vet att ni inte gillar mycket av vad bjornstrom skriver, men detta är ändå ett forum och jag tycker inte han förtjänade en ban.
February 10, 2004
med allmänt tänkte på nedskräpning. Varför inför inte sverige som typ kina eller ere japan? där får du beta böter om du så mkt som spottar på gatan.
tkr de vore riktigt bra. dock skulle vi behöva en storsattsning på snutar i de här landet om det skulle gå att genomföra. dokc tkr jag att de e bra. tänk bara på miljön va glad den skulle bli 🙂
November 27, 2003
SoulBurn wrote: [quote=Delph1]Då kan du vara utan forumet i några veckor.
//Andreas
de va nog den ban som delats ut av barnsligaste anledningen jag har sett, grattis. men självklart, alltid lättast att ta bort den enstaka individen än alla som är emot den, ungefär som mobbning så offret får flytta.
jag vet att ni inte gillar mycket av vad bjornstrom skriver, men detta är ändå ett forum och jag tycker inte han förtjänade en ban.
Anledningen var hans signatur som nu är borttagen 😉
Du var lite för snabb tror jag 😉
//Andreas
February 12, 2002
OT. och lär väl få en varning för det här men jag blev bara så glad och kände att jag var tvungen att skriva ut min glädje.. [Image Can Not Be Found] ( Se det från den ljusa sidan jag startade iaf inte ett nytt ämne om det...)
Änligen slipper man se Bjornstrom's skit inlägg ett tag framöver. Nästan så att jag överväger att spendera lite mer tid här. [Image Can Not Be Found] Men å andra sidan,, nej. För då väljer ni bara det bättre av två ondo. [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)