NEEEEEEJ!!!! sverige förlorade!!!|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
NEEEEEEJ!!!! sverige förlorade!!!
Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
sp_UserOfflineSmall Offline
334056
May 12, 2003 - 10:50 am
sp_Permalink sp_Print

ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

Jonas Klar
Member
Medlem
334057
May 12, 2003 - 10:51 am
sp_Permalink sp_Print

sen spelar man hockey med en puck...

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
334139
May 12, 2003 - 12:51 pm
sp_Permalink sp_Print

AMD_RULEZ wrote: ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

Om Sverige suger, hur kunde dom då komma till final? Muta sig dit?
Om du är domare själv så borde du av alla veta att domaren borde gett canada ett par utvisningar.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
334151
May 12, 2003 - 1:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=AMD_RULEZ]ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

Om du är domare själv så borde du av alla veta att domaren borde gett canada ett par utvisningar.

WORD! :blink:

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
334167
May 12, 2003 - 1:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=AMD_RULEZ]ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

Men han har ändå en poäng i vad han säger..
Så fort man förlorar ska en syndabock utses. förra året var det Salos fel, nu är det domarns fel.
Hade man spelat tillräckligt bra så hade Kanada inte kvitterat, och då hade vi inte haft samma situation. Då hade Kanadensarna vart hemma och lipat på sin målvakt istället.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
334179
May 12, 2003 - 1:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

WORD! :blink:

MORE WORDS! 😉

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
334198
May 12, 2003 - 1:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

Så fort man förlorar ska en syndabock utses. förra året var det Salos fel, nu är det domarns fel.
Hade man spelat tillräckligt bra så hade Kanada inte kvitterat, och då hade vi inte haft samma situation. Då hade Kanadensarna vart hemma och lipat på sin målvakt istället.

PRECIS! 🙂 Öwall är en klok nh:are. 😀

macrus
Member
Medlem
334202
May 12, 2003 - 1:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: [quote=Öwall][quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

PRECIS! 🙂 Öwall är en klok nh:are. 😀

Kan bero på att domaren var dåligt och Salo gjorde en tabbe förra året :roll:? Klart det alltid finns och kommer alltid finnas syndabockar men det gjorde det iofs inte i fotbolls vm för det gick bra även fast de förlorade mot Senegal ingen syndabock där fanns. Men syndabockar kommer det nästan alltid finnas. Men att säga att Sverige suger är ju helt fel eftersom de var i final mot Canada och är Världens näst bästa hockey lag! wink

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
334222
May 12, 2003 - 1:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]ey, ffs, sluta klaga på domaren/domarna... det är förjävligt att bli hackad på... (är domare själv...) SVERIGE SUGEEEER!

Ingen utser en syndabock, men det som spelades i söndags var fan inte riktig VM hockey!!!

Jag ha ringen jävla aning om hur det skulle gått om domaren varit lite hårdardare... vet bara att matchen skule esett jävligt annorlunda ut! Om Sverige skulle vunnit bara för det vet jag inte, men jag skulle gärna viljat se den matchen istället.

men men... det är alltid små marginaler i hockey, båda lagen hade ¨många chanser. Sverige hade några fler men vi tog dem itne å då förlorar man. Ni såg ju skott fördelningen under sudden. De hade 5 skott tror jag, alla från blåa utom det som blev mål, vi hade typ 8-9st i deras zon, nått borde slinkit in tycker man 🙄 :arg: 😕

Marcan-
Member
Medlem
334223
May 12, 2003 - 1:50 pm
sp_Permalink sp_Print

De sög inte men ville de vinna så får de spela lite bättre 😉 Eftersom Kanada är så pass bra och de kom ändå till final så får man ju vara nöjd. 😀

macrus
Member
Medlem
334226
May 12, 2003 - 1:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Sundin borde satt nåt av de 2st solklara frilägen han hade de sista 5minuterna 🙄

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
334238
May 12, 2003 - 1:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag är inte den som letar syndabockar, men jag tyckte att domaren kunde ha varit lite hårdare. Jag är heller inte den som brukar klaga på domaren.

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
334258
May 12, 2003 - 2:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: Om Sverige suger, hur kunde dom då komma till final? Muta sig dit?

Alla vet vi att Finland blev mutade, såg man ju tydligt.. först äger dom Sverige för att visa hur bra dom var sedan släpper dom in 6 mål med flit 🙂

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
334296
May 12, 2003 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm.. Och nu skyller man på finnarna..
(Jag refererar till en artikel I aftonbladet som jag såg på vägen hem)

Jonas Klar
Member
Medlem
334760
May 13, 2003 - 6:16 am
sp_Permalink sp_Print

skyll inte på finnarna heller... dom hade hurme i mål...

ExDeath
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 55
334836
May 13, 2003 - 9:23 am
sp_Permalink sp_Print

Antipatriotisk som jag är kan jag säga att det i det närmaste var glädjande att höra matchen sluta på det vis den gjorde.

Vinst/Förlust: +-0

=JoNaZ=
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1010
335154
May 13, 2003 - 3:46 pm
sp_Permalink sp_Print

jag tycker inte en VM hochey final ska avgöras på det sättet! 5 minuters dividerade om det var mål eller inte 🙁

PaiN
Member
Medlem
Forum Posts: 2534
335165
May 13, 2003 - 3:59 pm
sp_Permalink sp_Print

=JoNaZ= wrote: jag tycker inte en VM hochey final ska avgöras på det sättet! 5 minuters dividerade om det var mål eller inte 🙁

True. Jag tycker att de ska spela pingis om det, bäst av tre vinner.

Marcan-
Member
Medlem
335167
May 13, 2003 - 4:02 pm
sp_Permalink sp_Print

😛

macrus
Member
Medlem
335179
May 13, 2003 - 4:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Tennis då? 🙄 😛

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 106
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL