November 26, 2002
Du tar tre Kenyaner och...
Fy Sebbe! inte säga sånt på publika forum!! Fy!!
skämt åsido:
November 8, 2002
Quaero wrote: Ta 100 g margarin, rör ihop det med 1½ dl socker. Blanda sedan i 1 msk vaniljsocker, 3 msk kakao, 2 msk vatten eller kaffe och 5 dl havregryn. Rör ihop allting, rulla bollar i kokos eller pärslocker och avnjut sedan dina kreationer med ett glas kall mjölk.
men nu vattnas de i min mun med.. fan.. masta ga och baka lite negerbollar...
October 10, 2001
Det är okej.
Jag känner mig inte alls förbigången, ignorerad, nedvärderad, sparkad på eller dylikt. Det är säkert.
Nej, men allvarligt talat så spelar det ju ingen roll men jag tyckte att det var lite lustigt att mitt recept liksom bara föll bort. Mina chokladbollar från igår börjar ta slut nu förresten, trots att jag gjorde en dubbel sats. Tur att man har lite chips i alla fall så att man klarar sig idag.
November 8, 2002
Quaero wrote: Det är okej.
Jag känner mig inte alls förbigången, ignorerad, nedvärderad, sparkad på eller dylikt. Det är säkert.Nej, men allvarligt talat så spelar det ju ingen roll men jag tyckte att det var lite lustigt att mitt recept liksom bara föll bort. Mina chokladbollar från igår börjar ta slut nu förresten, trots att jag gjorde en dubbel sats. Tur att man har lite chips i alla fall så att man klarar sig idag.
Det kanske gar att blanda chips i negerbollarna! Nagon som har testat?
November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Quaero]Det är okej.
Jag känner mig inte alls förbigången, ignorerad, nedvärderad, sparkad på eller dylikt. Det är säkert.Nej, men allvarligt talat så spelar det ju ingen roll men jag tyckte att det var lite lustigt att mitt recept liksom bara föll bort. Mina chokladbollar från igår börjar ta slut nu förresten, trots att jag gjorde en dubbel sats. Tur att man har lite chips i alla fall så att man klarar sig idag.
Det kanske gar att blanda chips i negerbollarna! Nagon som har testat?
nej, men jag är ganska säker på at det går.
pappa äter pepparkakor med grönmögelost på, det är inte så gott.
October 10, 2001
Öwall wrote: Jag blir lite sugen på att göra några nu också, bara ett problem.
Min familj. Jag kommer aldrig få ha dom i fred för mina syskon, och mamma kommer gnälla om jag äter upp allihopa så snabbt som jag tänkt mig.
Jo, jag känner igen det där, som jag sa är mina snart slut men själv har jag bara ätit runt en 6-7 stycken. Resten har mystiskt nog försvunnit.
Det kanske är rymdbestarna...
3 Guest(s)