August 20, 2001
Den är släppt på marknaden nu:
November 4, 2001
.doedels wrote: Hahha, den är ju helt B nu!
kan spela videoklipp, köra mp3, 260 000 färgers touch screen, utan att behöva vara en sån där tegelsten som alla smartphones/communitcators är och har varit, nej jag tror den kan bli ganska grym, om den inte är för buggig eller att de på något annat sätt misslyckats med mjukvaran/navigeringen.
January 14, 2002
vibrator har den inte för att dom tror att det skulle förstöra touch screenen...
och blå tand var när de började utveckla den för stort för att sätta in (själva hårdvaran då..)
edit.. kan posta en annan länk med mer info om mobilen..
http://www.redneo.com/n1infopage/
July 22, 2003
En hyffsat cool sak, fast utan vibrator så förlorar den ganska mycket. Men det största problemet är helt klart avsaknaden av bluetooth, hade telefonen kommit ut för 2-3 år (när det var tänkt från början) så hade den varit übercool nu blir den inte alls lika hipp. Som sagt synd att dom tog sån lång tid på sig att få ut dom, känns som att den är gammal innan den ens är släppt....
April 13, 2004
Twinsen wrote: [quote=x-per]Vaddå sista? Är det inte första?
..och mycket väl den sista.
:D/
Jag tycker att den verkar rätt "tuff". En riktig ungdomstelefon. Dock avsaknaden utav vibrator och blåtand, sänker betyget en aning.
Trots allt får den :cy: :rull: :rollsmile: (3) galna smileys utav 5 möjliga. 😉
February 21, 2003
Neam wrote: [quote=Twinsen][quote=x-per]Vaddå sista? Är det inte första?
Jag tycker att den verkar rätt "tuff". En riktig ungdomstelefon. Dock avsaknaden utav vibrator och blåtand, sänker betyget en aning.
Är det verkligen en ungdomstelefon i den prisklassen? (520€ som någon skrev om det nu stämmer.)
Förresten, vad är skillnaden med bluetooth jäntemot Ir, förutom att det är olika sätt att överföra data trådlöst ? Någon större fördel med bluetooth som jag har uppfattat det?
April 13, 2004
Twinsen wrote: [quote=Neam][quote=Twinsen][quote=x-per]Vaddå sista? Är det inte första?
Är det verkligen en ungdomstelefon i den prisklassen? (520€ som någon skrev om det nu stämmer.)
Förresten, vad är skillnaden med bluetooth jäntemot Ir, förutom att det är olika sätt att överföra data trådlöst ? Någon större fördel med bluetooth som jag har uppfattat det?
Kostar den såpass så vet jag inte. Men samtidigt det är ju inte så att någon mormor/morfar/farmor/farfar går och köper den och leker med sin touchscreen. 😉
1 Guest(s)