December 31, 2002
@DiDi
Här har du en review av Neos rock :o, innehåller även länk till de som säljer. 😀
Ett annat ställe som också säljer rocken.
August 20, 2001
Pandion wrote: @DiDi
Här har du en review av Neos rock :o, innehåller även länk till de som säljer. 😀
Ett annat ställe som också säljer rocken.
Tackar... känns väl som det var lite väl dyrt...
Min brosa sa att det fanns något ställe här i Malmö som sålde liknande rockar...
July 8, 2003
BelGarath wrote: Klaga inte på vad folk vill ha på sig!
Vill han se ut som en billig Matrix wannabee får han väl göra detSjälv tycker jag skinnrock är snyggare
Skinnrock svarta jeans och en svart polotröja
Precis, eller nästan precis, vad jag hade på mig förrut. Har iofs alla kläder kvar men jag tror inte jag får på mig byxorna längre. =(
Det är skapligt snygg iaf.
November 26, 2002
BelGarath wrote: Klaga inte på vad folk vill ha på sig!
Vill han se ut som en billig Matrix wannabee får han väl göra detSjälv tycker jag skinnrock är snyggare
det roliga med den kombinationen är att man ser ut some en.. ja du vet, om man har en lång rock, men om man bara har en skinnjacka så är man ganska propert klädd.
October 27, 2001
Öwall wrote: [quote=BelGarath]Klaga inte på vad folk vill ha på sig!
det roliga med den kombinationen är att man ser ut some en.. ja du vet, om man har en lång rock, men om man bara har en skinnjacka så är man ganska propert klädd.
Bara en skinjacka?
Blir inte det lite väl kallt?
November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=Öwall][quote=BelGarath]Klaga inte på vad folk vill ha på sig!
Bara en skinjacka?
Blir inte det lite väl kallt?
'bara' en skinnjacka i den bemärkelsen att den inte är lika lång som en rock.
Jag vet inte varför jag förklarar det för dig egentligen, för du förstod mycket väl vad jag menade 🙂
1 Guest(s)