October 28, 2002
ariman, hur orkar du?
kara-mell knugen gör inte alls gott godis!!
DOM GÖR TRÅKIGT!! (lr, det e inte dom som gör det tror jag, dom samlar allt under ett ´namn bara...).
På WIllys i stan hade dom as bra o billigt godis förr, nu har den där jääääävla äckel kungen kommit och tagit över....bara samma skit överallt...
November 8, 2002
Öwall wrote: Sålänge inte Coca Cola får monopol och höjer priserna jättemycket så är jag nöjd.
Godis klarar man sig utan.Jag har för övrigt inte uppmärksammat detta monopolet överhuvudtaget.
Jah åller fullständigt med å är stolt medlem i din fanclub 😀 Om jag var tillräckligt rik skulle jag ha cocacola ur kranen, istället för vatten 😀
January 17, 2002
ThaMole wrote: [quote=Öwall]Sålänge inte Coca Cola får monopol och höjer priserna jättemycket så är jag nöjd.
Godis klarar man sig utan.Jag har för övrigt inte uppmärksammat detta monopolet överhuvudtaget.
HAHA.. Skulle vara en katastrof om Coca-Cola höjde sitt pris... Jag köper bara det i läskväg...=)
O det varje dag..=) BEROENDE!!... GOTTTTTT
Jag skulle seriöst ta livet av mig... Jag älskar deras nya 4x 1 liters pack! Billig och bra, går åt på 1 timme :bgrin:
Vill ni veta en sak? Jag har aldrig haft ett hål i någon av mina tänder :bgrin: :bgrin: Var till tandläkarn för 2 veckor sedan, och dom berömde mig för mina fina tänder (Morsan var helt övertygad om att dom var halvt söndervittrade) 😀 Dom säger att det beror på att jag har en sorts super saliv (Jag utsöndrar mer än vanligt dessutom) som "orsakas" av en gen nånstans. Lika glad e jag för de Dessutom är dom kritvita, och jag borstar tänderna 1 gång om dan på vardagar (på morgonen) och aldrig på helgerna, då sitter man på nå LAN o pimplar stora mänder Cola. Om de e lov och jag bara sitter hemma o slöar borstar jag aldrig, dom förblir lika vita endå, och lukten hinner aldrig komma fram mellan 1.5 liters flaskorna heller (Luktar endå inget så...). Måste vara colan som gör det 😀 Den gör så att saliven får plack borttagande egenskaper 8)
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=ThaMole][quote=Öwall]Sålänge inte Coca Cola får monopol och höjer priserna jättemycket så är jag nöjd.
HAHA.. Skulle vara en katastrof om Coca-Cola höjde sitt pris... Jag köper bara det i läskväg...=)
O det varje dag..=) BEROENDE!!... GOTTTTTT
Jag skulle seriöst ta livet av mig... Jag älskar deras nya 4x 1 liters pack! Billig och bra, går åt på 1 timme :bgrin:
Vill ni veta en sak? Jag har aldrig haft ett hål i någon av mina tänder :bgrin: :bgrin: Var till tandläkarn för 2 veckor sedan, och dom berömde mig för mina fina tänder (Morsan var helt övertygad om att dom var halvt söndervittrade) 😀 Dom säger att det beror på att jag har en sorts super saliv (Jag utsöndrar mer än vanligt dessutom) som "orsakas" av en gen nånstans. Lika glad e jag för de Dessutom är dom kritvita, och jag borstar tänderna 1 gång om dan på vardagar (på morgonen) och aldrig på helgerna, då sitter man på nå LAN o pimplar stora mänder Cola. Om de e lov och jag bara sitter hemma o slöar borstar jag aldrig, dom förblir lika vita endå, och lukten hinner aldrig komma fram mellan 1.5 liters flaskorna heller (Luktar endå inget så...). Måste vara colan som gör det 😀 Den gör så att saliven får plack borttagande egenskaper 8)
Samma här... eller vet inte om jag har nåt super saliv...
Men borstar inte tänderna så ofta men har jävligt bra o fina tänder... Dricker MÄNGDER med cola...
Tror cola GUDEN ger belöning i form av bra tänder för vi konsumerar så mycket av det...=)
Jag har haft 3 SMÅ hål... o jag e 20...
May 17, 2002
Men....jobbiga människa sitta och kommentera stavfel och särskillningar. Har märkt att det är populärt här på NH att gnälla och klaga på andras skrivfel...mn emen jah e jätebra pa stava sa vad faen mig bryr mig icke.....
Tja, jag förstår att allt inte är lätt för alla människor, jag undrade bara om själva företaget skriver "Karamell Kungen"... Att en vanlig männsika gör fel, är ju lätt hänt (händer även mig) Men att ett företag skriver så enormt fel på något så väsentligt som sitt namn, gör mig lite irriterad... 😕
1 Guest(s)