NER MED MONOPOLET!!|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
NER MED MONOPOLET!!
Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
sp_UserOfflineSmall Offline
320555
April 25, 2003 - 12:59 pm
sp_Permalink sp_Print

ariman, hur orkar du?

kara-mell knugen gör inte alls gott godis!!

DOM GÖR TRÅKIGT!! (lr, det e inte dom som gör det tror jag, dom samlar allt under ett ´namn bara...).

På WIllys i stan hade dom as bra o billigt godis förr, nu har den där jääääävla äckel kungen kommit och tagit över....bara samma skit överallt...

Super-Svensson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 649
320583
April 25, 2003 - 1:33 pm
sp_Permalink sp_Print

äääh godiset i filmbutiken e ju bäst, och billigast!
ska man dricka ska det va cola !

Hauk
Member
Medlem
320595
April 25, 2003 - 1:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Videotekets godis är bäst i stan, kostar dock 9:90

Super-Svensson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 649
320598
April 25, 2003 - 1:47 pm
sp_Permalink sp_Print

usch, typiskt lapp-pris 😛

Blue_Moon_
Member
Medlem
Forum Posts: 3020
320614
April 25, 2003 - 2:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: Sålänge inte Coca Cola får monopol och höjer priserna jättemycket så är jag nöjd.
Godis klarar man sig utan.

Jag har för övrigt inte uppmärksammat detta monopolet överhuvudtaget.

Jah åller fullständigt med å är stolt medlem i din fanclub 😀 Om jag var tillräckligt rik skulle jag ha cocacola ur kranen, istället för vatten 😀

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
320725
April 25, 2003 - 3:53 pm
sp_Permalink sp_Print

ThaMole wrote: [quote=Öwall]Sålänge inte Coca Cola får monopol och höjer priserna jättemycket så är jag nöjd.

HAHA.. Skulle vara en katastrof om Coca-Cola höjde sitt pris... Jag köper bara det i läskväg...=)
O det varje dag..=) BEROENDE!!... GOTTTTTT

Jag skulle seriöst ta livet av mig... Jag älskar deras nya 4x 1 liters pack! Billig och bra, går åt på 1 timme :bgrin:

Vill ni veta en sak? Jag har aldrig haft ett hål i någon av mina tänder :bgrin: :bgrin: Var till tandläkarn för 2 veckor sedan, och dom berömde mig för mina fina tänder (Morsan var helt övertygad om att dom var halvt söndervittrade) 😀 Dom säger att det beror på att jag har en sorts super saliv (Jag utsöndrar mer än vanligt dessutom) som "orsakas" av en gen nånstans. Lika glad e jag för de laugh Dessutom är dom kritvita, och jag borstar tänderna 1 gång om dan på vardagar (på morgonen) och aldrig på helgerna, då sitter man på nå LAN o pimplar stora mänder Cola. Om de e lov och jag bara sitter hemma o slöar borstar jag aldrig, dom förblir lika vita endå, och lukten hinner aldrig komma fram mellan 1.5 liters flaskorna heller (Luktar endå inget så...). Måste vara colan som gör det laugh laugh 😀 Den gör så att saliven får plack borttagande egenskaper 8)

JuLmUnD
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1808
320728
April 25, 2003 - 4:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tror du har fått en mutation jag. av all cola... Grattis 🙂

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
320833
April 25, 2003 - 6:23 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=ThaMole][quote=Öwall]Sålänge inte Coca Cola får monopol och höjer priserna jättemycket så är jag nöjd.

HAHA.. Skulle vara en katastrof om Coca-Cola höjde sitt pris... Jag köper bara det i läskväg...=)
O det varje dag..=) BEROENDE!!... GOTTTTTT

Jag skulle seriöst ta livet av mig... Jag älskar deras nya 4x 1 liters pack! Billig och bra, går åt på 1 timme :bgrin:

Vill ni veta en sak? Jag har aldrig haft ett hål i någon av mina tänder :bgrin: :bgrin: Var till tandläkarn för 2 veckor sedan, och dom berömde mig för mina fina tänder (Morsan var helt övertygad om att dom var halvt söndervittrade) 😀 Dom säger att det beror på att jag har en sorts super saliv (Jag utsöndrar mer än vanligt dessutom) som "orsakas" av en gen nånstans. Lika glad e jag för de laugh Dessutom är dom kritvita, och jag borstar tänderna 1 gång om dan på vardagar (på morgonen) och aldrig på helgerna, då sitter man på nå LAN o pimplar stora mänder Cola. Om de e lov och jag bara sitter hemma o slöar borstar jag aldrig, dom förblir lika vita endå, och lukten hinner aldrig komma fram mellan 1.5 liters flaskorna heller (Luktar endå inget så...). Måste vara colan som gör det laugh laugh 😀 Den gör så att saliven får plack borttagande egenskaper 8)

Samma här... eller vet inte om jag har nåt super saliv...
Men borstar inte tänderna så ofta men har jävligt bra o fina tänder... Dricker MÄNGDER med cola...
Tror cola GUDEN ger belöning i form av bra tänder för vi konsumerar så mycket av det...=)
Jag har haft 3 SMÅ hål... o jag e 20...

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
320851
April 25, 2003 - 6:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag dricker också hinkvis med cola, och har också jättefina tänder. Jag borstar iofs dom två gånger om dan. jobbigare än så är det faktiskt inte 🙂
jag har fastnat för 15 packet med burkar. 45 kr +pant.

Hauk
Member
Medlem
320921
April 25, 2003 - 7:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Odenhallen ÖSD: 4X 2L 42:-

airman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 950
322148
April 27, 2003 - 10:43 am
sp_Permalink sp_Print

Men....jobbiga människa sitta och kommentera stavfel och särskillningar. Har märkt att det är populärt här på NH att gnälla och klaga på andras skrivfel...mn emen jah e jätebra pa stava sa vad faen mig bryr mig icke.....

Tja, jag förstår att allt inte är lätt för alla människor, jag undrade bara om själva företaget skriver "Karamell Kungen"... Att en vanlig männsika gör fel, är ju lätt hänt (händer även mig) Men att ett företag skriver så enormt fel på något så väsentligt som sitt namn, gör mig lite irriterad... 😕

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 83
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL