January 26, 2001
Smirnoff wrote: Empire states buildning 🙂
Massa datoraffärer, ta o köp dig en billig cpu eller Radeon9700pro när dollarn är så låg :bgrin:
Jo det lär man nog också göra.... alltså fara upp i empirestate buildning, men hur e det med datagrejer är det så himla mycket billigare?
January 6, 2002
Starscream wrote: [quote=HELIX]Vaddå? Jag skulle vilja se Ground Zero..
Javisst, jag med men det är ju rätt sjukt egentligen att man vill se ett ställe där det dött en massa..
Bara för att få igång en diskussion som inte har med NY att göra:
Tycker du att man ska låta ställen som Bergen-Belsen, Treblinka och Auswitch-Birkenau falla i glömska? att man inte ska informera folk om vad som hände. Jag har vait i Bergen-Belsen och det var faktiskt en rätt obehaglig men samtidigt "spirituell" upplevelse att gå runt där bland alla dessa massgravar, där människor sådana som du o jag ligger, bara för att de trodde på fel saker.
November 16, 2002
Personligen skulle ja nog besöka Yankee stadium och frihetsgudinnan och hellre gå på jay leno änn dave letterman, sen skulle jag nog ta en promenix i Central park och sen skulle jag nog gå och kolla lite i butiker och åka runt lite i deras enorma metro(tunnelbana) och kolla på alla uteliggare och sen skulle jag nog käka nåt amerikanskt
(typ hemburgerare) och så skulle jag nog hälsa på min polare som bor i queens.... 😀 😀 😀 😀 😀
1 Guest(s)