January 19, 2003
http://www.gt.se/expressen/jsp.....38;a=10466
Var det ngn som kollade på den här idioten?
Hur kan man ens komma på tanken att göra så?
June 3, 2001
** inlägget städat av Peter@20ghz **
Smaklöst, Inte roligt.
June 3, 2001
** Gueno, detta skämt är under acceptabel nivå **
Du är serösare än så här, det vet jag.
Denna typ av skämt får du dra i andra comunitys, inte här.
Edit av Peter@20ghz
March 17, 2002
Gueno, jag fattar inte att du kan sitta och skämta om nått sånt här.
En snubbe tar självmord genom att käka piller bara för att några idioter säger att han ska göra det, och så sitter du här och skämtar om det också!
Varken dom som kolla eller Brandon va frisk i huvudet, men bara för det betyder det inte du ska skämta om det!
Inlägget ändrat av Peter@20ghz
Oldschool member since 2002.
January 14, 2003
http://www.dovee.org/ Tragiskt!
December 20, 2001
Jag har väldigt svårt att se något som helst roligt i att någon tar sitt liv.
Att sedan se hur andra människor uppmuntrar till det, eller ser det som något att skämta om.. .. ..
Det gör att, i alla fall, jag funderar på hur en sådan människa tänker och fungerar... .. .
rest in peace Brandon, who ever you were
July 14, 2002
Testa att göra en sökning på hans namn, det gjorde jag. Vad fann jag? Inte en enda träff! Antingen har Expressen stavat hans namn fel, eller så är det en vandringssägen.
Citat från Expressen:"Brandon Vedas dog den 12 januari och rapporterna om hans sista timmar i livet har upprört många amerikaner."
Uppenbarligen har det inte upprört någon med en internetuppkoppling eller nån av nyhetsmedierna på nätet...
October 15, 2002
LousyLamer wrote: Testa att göra en sökning på hans namn, det gjorde jag. Vad fann jag? Inte en enda träff! Antingen har Expressen stavat hans namn fel, eller så är det en vandringssägen.
Citat från Expressen:"Brandon Vedas dog den 12 januari och rapporterna om hans sista timmar i livet har upprört många amerikaner."
Uppenbarligen har det inte upprört någon med en internetuppkoppling eller nån av nyhetsmedierna på nätet...
Jag sökte med Altavista och hittade massor, bla artiklar från "Daily News"... Så det är nog sant tragiskt nog.
July 14, 2002
99stoffe99 wrote: [quote=LousyLamer]Testa att göra en sökning på hans namn, det gjorde jag. Vad fann jag? Inte en enda träff! Antingen har Expressen stavat hans namn fel, eller så är det en vandringssägen.
Jag sökte med Altavista och hittade massor, bla artiklar från "Daily News"... Så det är nog sant tragiskt nog.
Å fan...
Inte en enda träff på Google.
January 15, 2002
Mind wrote: men halå lr, hur klipsk är man om man gör något sådant, och hur många skulle ta det allvarligt.
skulle jag ha sett det så skulle jag förmodligen bara trott att det är godis och vanlig tobak.
för hur många gör något sådant igentligen ?
Antagligen bara han tror jag. jag ahr itne sett något liknande förut..
Edit: Lite trött, kan itne stava 😛
1 Guest(s)