June 13, 2001
Modemägare som jag är..så sitter jag ute ganska ofta i stötar...
Jag kan sitta (uppkopplad om ni kommer ihåg vad det är) I flera timmar...men när jag går in På denna sidan NH's forum så kommer det efter ett tag ett meddelande om att jag inte ens kan öppna ett nytt explorer fönster p.g.a för lite minne.... jag menar 256 m borde väl räcka till att öppna ett nytt fönster iallafall .,,hmmm .. det börjar med att det blir nåt buggigt grafikfel när man scrollar i forumet....sen blurrar texten ihop sig...och sen kommer meddelandet.....(det händer BARA när jag går in på NH)
March 24, 2001
On 2001-09-11 14:55, Waco wrote:
Jag sitter på en win95 burk här på skolan och det funkar bra för mig! men då använder jag opera som Webbbrowser...det kanske är den som fukkar upp det... men prova att byt till win2k, du komemr det nog att funka !!
Opera rullar på alla OS!!! 😀
March 20, 2001
On 2001-09-11 16:14, RoTe wrote:
On 2001-09-11 14:55, Waco wrote:
Jag sitter på en win95 burk här på skolan och det funkar bra för mig! men då använder jag opera som Webbbrowser...det kanske är den som fukkar upp det... men prova att byt till win2k, du komemr det nog att funka !!Opera rullar på alla OS!!! 😀
Vist kanske det men hur är det med dess APS stöd 😕 😕
April 1, 2001
On 2001-09-11 17:25, [NH]Axzell wrote:
Win2k är bara ren skit!!!
Skaffa linux och fatta vad jag menar...
Då talar man ju om Microsoft´s operativsystem, som är kompatibla samt användarvänliga. Jag slår vad om att du inte använder linux i vanliga heller...
btw: Du skall inte behöva byta till Windows 2000 för att det där med ramminnet skall lösa siv. Visserligen så är Windows 2000 bättre på minneshantering, men något är säkerligen galet med din burk. Och jag kan nästa lova att det inte är Nordichardware.com som orsakar det. Det måste vara något med ditt system. Din webläsare eller så...
February 7, 2001
LOL till sista inlägget. Jag hade problem med eran sida när jag hade 128mb RAM. den käkade upp virtuella minnet som en hungrig hund skulle käkat upp en liten korv.
Men nu fixades problemet när jag har 384 i RAM
kanske inte det var problemet, jag var ju oxå tvungen att formatera och istallera om allt.
[ Detta Inlägg ändrades av: SimRacer den 2001-09-11 21:26 ]
1 Guest(s)