May 17, 2002
HuGGe wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Tom]NH kommer totalt krossa på DH, så ni som inte far dit kommer verkligen missa nåt!
tell me more, tell me more...
Vi kommer ha ett bål där diverse forumspammare ska offras till övermoderatorns ära. 🙂
Fackamato erbjuder lapdance till alla som vill.
Man får känns på alla i redaktionen (det borde räcka för vem som helst :bgrin:)
Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)
tack då vet jag, måste åka och kolla när ni bränner SC, det får man ju inte missa!
February 3, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=HuGGe][quote=Krqagyzzz][quote=Tom]NH kommer totalt krossa på DH, så ni som inte far dit kommer verkligen missa nåt!
Vi kommer ha ett bål där diverse forumspammare ska offras till övermoderatorns ära. 🙂
Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)
tack då vet jag, måste åka och kolla när ni bränner SC, det får man ju inte missa!
Eller hur! Och hur stor chans har man mot hugge i armbrytning om man är ca 183cm lång och väger iaf under 70kg? 😛
Kanske drar upp med polaren 😀
April 23, 2003
lol 😛
Bunguru är ett fult litet spel som är bäst? http://www.freestyle-freeware......s/bunguru/
Alla som har köpt nh tröjor borde ju ha på sig dom nu på dreamhack 😛
August 27, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=HuGGe][quote=Krqagyzzz][quote=Tom]NH kommer totalt krossa på DH, så ni som inte far dit kommer verkligen missa nåt!
Kom ner du... då har vi en till att lägga på bå.... jag menar som vi kan prata lite trevligheter med och umgås på ett civiliserat sätt 😉
May 17, 2002
MrWeizel wrote:
Sluta kasta sten i glashus för h*****e.... :blink:Du har skrivit över 75 inlägg enbart idag och så kallar du honom för spammer?
Snälla nån...
jag var ironisk, därav det inlägget men om du inte greppade det så får jag aldra ödmjukast be om din förlåtelse... Alla dessa inlägg är mest pga tristess. inte konstigt att jag skriver ett och annat inlägg imellanåt. Jaja, NH-t-shirten får man väll dra på sig om man pallrar sig iväg till DH. Btw vass koll du har på mina inlägg...
January 28, 2003
Krqagyzzz wrote: Alla dessa inlägg är mest pga tristess. inte konstigt att jag skriver ett och annat inlägg imellanåt. Jaja, NH-t-shirten får man väll dra på sig om man pallrar sig iväg till DH. Btw vass koll du har på mina inlägg...
Ironi är internets värsta fiende, därför uppfanns smileyn 😉
Du har fyllt över tre hela sidor i inläggshistoryn, 25 på varje sida...
February 1, 2004
MrWeizel wrote: [quote=Krqagyzzz]Alla dessa inlägg är mest pga tristess. inte konstigt att jag skriver ett och annat inlägg imellanåt. Jaja, NH-t-shirten får man väll dra på sig om man pallrar sig iväg till DH. Btw vass koll du har på mina inlägg...
Ironi är internets värsta fiende, därför uppfanns smileyn 😉
Du har fyllt över tre hela sidor i inläggshistoryn, 25 på varje sida...
Hall of Fame?
August 27, 2003
MrWeizel wrote: [quote=HuGGe]Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)
Då kör vi tradionell snoppmätning, ni gymkillar är ju välkända för att vara riktiga höjdare i den diciplinen :bgrin:
Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore). 😀
Vi kanske skulle köra en tävling i båset på lördagsmorgonen när alla är lite småpilska och lagom hungriga.
Kom ihåg @ DH: Snoppmätartävling i NH båset klockan 05.23 morgonen till Lördag: prata med Hugge så får ni nummervästar och anmälningsblanketter
February 1, 2004
HuGGe wrote: [quote=MrWeizel][quote=HuGGe]Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)
Då kör vi tradionell snoppmätning, ni gymkillar är ju välkända för att vara riktiga höjdare i den diciplinen :bgrin:
Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore). 😀
Vi kanske skulle köra en tävling i båset på lördagsmorgonen när alla är lite småpilska och lagom hungriga.
Kom ihåg @ DH: Snoppmätartävling i NH båset klockan 05.23 morgonen till Lördag: prata med Hugge så får ni nummervästar och anmälningsblanketter
Akta yxan!
September 12, 2001
HuGGe wrote: Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore).
Nu har du väl ändå sippat i dig för mycket av bålen vi ska ha till DH? 🙂
August 27, 2003
StarCraft wrote: [quote=HuGGe][quote=MrWeizel][quote=HuGGe]Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)
Akta yxan!
Akta bålet.....
iofs hamnar jag strax också på bålet, aldrig spammat så mycket i allmänt tidigare.
August 27, 2003
skiroy wrote: [quote=HuGGe] Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore).
Nu har du väl ändå sippat i dig för mycket av bålen vi ska ha till DH? 🙂
Sant, coore kan få vara med ändå
För det var väll inte något annat du syftade på eller?
February 1, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=HuGGe] Men den som tar mig i armbrytning får i alla fall välja valfri datordel från Fackamatos dator
Blev nästan sugen på att åka ner till DH bara för det.. 🙂
Vem tror bender killen slår kråkan? :-s
Jag tror på Kråkan (I'm always on your side! :D)
3 Guest(s)