NH @ Dreamhack|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
NH @ Dreamhack
Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
sp_UserOfflineSmall Offline
631662
May 27, 2004 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Tom]NH kommer totalt krossa på DH, så ni som inte far dit kommer verkligen missa nåt!

tell me more, tell me more...

Vi kommer ha ett bål där diverse forumspammare ska offras till övermoderatorns ära. 🙂

Fackamato erbjuder lapdance till alla som vill.

Man får känns på alla i redaktionen (det borde räcka för vem som helst :bgrin:)

Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)

tack då vet jag, måste åka och kolla när ni bränner SC, det får man ju inte missa!

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
631668
May 27, 2004 - 8:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=HuGGe][quote=Krqagyzzz][quote=Tom]NH kommer totalt krossa på DH, så ni som inte far dit kommer verkligen missa nåt!

Vi kommer ha ett bål där diverse forumspammare ska offras till övermoderatorns ära. 🙂

Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)

tack då vet jag, måste åka och kolla när ni bränner SC, det får man ju inte missa!

Eller hur! Och hur stor chans har man mot hugge i armbrytning om man är ca 183cm lång och väger iaf under 70kg? 😛
Kanske drar upp med polaren 😀

POE
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1136
631685
May 27, 2004 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

lol 😛
Bunguru är ett fult litet spel som är bäst? http://www.freestyle-freeware......s/bunguru/

Alla som har köpt nh tröjor borde ju ha på sig dom nu på dreamhack 😛

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
631687
May 27, 2004 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: tack då vet jag, måste åka och kolla när ni bränner SC, det får man ju inte missa!

Sluta kasta sten i glashus för helvete.... :blink:

Du har skrivit över 75 inlägg enbart idag och så kallar du honom för spammer?

Snälla nån...

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1847
631690
May 27, 2004 - 9:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=HuGGe][quote=Krqagyzzz][quote=Tom]NH kommer totalt krossa på DH, så ni som inte far dit kommer verkligen missa nåt!

Kom ner du... då har vi en till att lägga på bå.... jag menar som vi kan prata lite trevligheter med och umgås på ett civiliserat sätt 😉

StarCraft
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 728
631691
May 27, 2004 - 9:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Spamma gillar vi :S

MrWeizel
Member
Medlem
631694
May 27, 2004 - 9:02 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote: Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)

Då kör vi tradionell snoppmätning, ni gymkillar är ju välkända för att vara riktiga höjdare i den diciplinen :bgrin:

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
631699
May 27, 2004 - 9:04 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote:
Sluta kasta sten i glashus för h*****e.... :blink:

Du har skrivit över 75 inlägg enbart idag och så kallar du honom för spammer?

Snälla nån...

jag var ironisk, därav det inlägget embarassed men om du inte greppade det så får jag aldra ödmjukast be om din förlåtelse... Alla dessa inlägg är mest pga tristess. inte konstigt att jag skriver ett och annat inlägg imellanåt. Jaja, NH-t-shirten får man väll dra på sig om man pallrar sig iväg till DH. Btw vass koll du har på mina inlägg...

MrWeizel
Member
Medlem
631708
May 27, 2004 - 9:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: Alla dessa inlägg är mest pga tristess. inte konstigt att jag skriver ett och annat inlägg imellanåt. Jaja, NH-t-shirten får man väll dra på sig om man pallrar sig iväg till DH. Btw vass koll du har på mina inlägg...

Ironi är internets värsta fiende, därför uppfanns smileyn 😉

Du har fyllt över tre hela sidor i inläggshistoryn, 25 på varje sida... wink

StarCraft
Kommer du hit ofta?
Medlem
631719
May 27, 2004 - 9:12 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=Krqagyzzz]Alla dessa inlägg är mest pga tristess. inte konstigt att jag skriver ett och annat inlägg imellanåt. Jaja, NH-t-shirten får man väll dra på sig om man pallrar sig iväg till DH. Btw vass koll du har på mina inlägg...

Ironi är internets värsta fiende, därför uppfanns smileyn 😉

Du har fyllt över tre hela sidor i inläggshistoryn, 25 på varje sida... wink

Hall of Fame?

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
631723
May 27, 2004 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=HuGGe]Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)

Då kör vi tradionell snoppmätning, ni gymkillar är ju välkända för att vara riktiga höjdare i den diciplinen :bgrin:

Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore). 😀

Vi kanske skulle köra en tävling i båset på lördagsmorgonen när alla är lite småpilska och lagom hungriga.

Kom ihåg @ DH: Snoppmätartävling i NH båset klockan 05.23 morgonen till Lördag: prata med Hugge så får ni nummervästar och anmälningsblanketter

StarCraft
Kommer du hit ofta?
Medlem
631727
May 27, 2004 - 9:18 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote: [quote=MrWeizel][quote=HuGGe]Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)

Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore). 😀

Vi kanske skulle köra en tävling i båset på lördagsmorgonen när alla är lite småpilska och lagom hungriga.

Kom ihåg @ DH: Snoppmätartävling i NH båset klockan 05.23 morgonen till Lördag: prata med Hugge så får ni nummervästar och anmälningsblanketter

Akta yxan!

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
631735
May 27, 2004 - 9:22 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote: Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore).

Nu har du väl ändå sippat i dig för mycket av bålen vi ska ha till DH? 🙂

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
631737
May 27, 2004 - 9:23 pm
sp_Permalink sp_Print

StarCraft wrote: [quote=HuGGe][quote=MrWeizel][quote=HuGGe]Om man vill kan man bli utmanad av Hugge i armbrytning, brottning, dragkamp, tyngdlyftning eller vadsomhelst. (inte fotboll)

Akta yxan!

Akta bålet.....

iofs hamnar jag strax också på bålet, aldrig spammat så mycket i allmänt tidigare.

MrWeizel
Member
Medlem
631739
May 27, 2004 - 9:24 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote: Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore). 😀

Ledsen HuGGe, men i denne tävlingen kommer det inte finnas några jumbopriser som du är van vid wink

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
631742
May 27, 2004 - 9:25 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=HuGGe] Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore).

Nu har du väl ändå sippat i dig för mycket av bålen vi ska ha till DH? 🙂

Sant, coore kan få vara med ändå wink

För det var väll inte något annat du syftade på eller?

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
631777
May 27, 2004 - 9:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag ska givet ha på mig min NH-tröja på DH. Kan bli kul att se fler med tröjan på.. 🙂

StarCraft
Kommer du hit ofta?
Medlem
631834
May 27, 2004 - 10:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: Jag ska givet ha på mig min NH-tröja på DH. Kan bli kul att se fler med tröjan på.. 🙂

Om man inte har någon, ska man göra en själv då :cy: ?

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
631837
May 27, 2004 - 10:22 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote:
Men den som tar mig i armbrytning får i alla fall välja valfri datordel från Fackamatos dator wink

Blev nästan sugen på att åka ner till DH bara för det.. 🙂
Vem tror bender killen slår kråkan? :-s

StarCraft
Kommer du hit ofta?
Medlem
631840
May 27, 2004 - 10:23 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=HuGGe] Men den som tar mig i armbrytning får i alla fall välja valfri datordel från Fackamatos dator wink

Blev nästan sugen på att åka ner till DH bara för det.. 🙂
Vem tror bender killen slår kråkan? :-s

Jag tror på Kråkan (I'm always on your side! :D)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 142
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL