October 16, 2003
StarCraft wrote: [quote=Jiggly]Jag ska givet ha på mig min NH-tröja på DH. Kan bli kul att se fler med tröjan på.. 🙂
Om man inte har någon, ska man göra en själv då :cy: ?
jag funderar på att göra det... bara för sakens skull ska skriva Bogus^ på ryggen ochså så alla vet att det är jag :bgrin:
February 12, 2002
StarCraft wrote:
Jag tror på Kråkan (I'm always on your side! :D)
Tackar.. 😀
Men jag komme på en sak,, blir jobbigt åka ner bara för en armbrytning, ( hur lockande de nu än kan vara att slå en moderator i nått å dessutom få plocka nått ur en annan moderators dator samtidigt som man har toapapper stickande ut ur skorna) åsså lär jag väl få stå å signa autografer i 3-4 dagar så jag vet inte.. 😕
Starta en insamling.. 😛
February 12, 2002
Steel wrote: Jo kråkan.
Klart du ska åka dit, jag ska ju åka dit å hälsa på har jag tänkt, blir nog på lördagen. 🙂
Har som tappat allt intresse för lan,, var ofta på det förut.. Men sen jag fick bredband å flyttade till storsdaden skellefteå så har en ny värd blottats för mina ögon.. Å känns lite knas att åka dit bara för att träffa er.. 😛 Är liksom en liten bit från Skellefteå till vars fasiken de nu är.. ( Antar helt enkelt att det är en bit genom att det är en bit till allt härifrån..
August 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=StarCraft] Jag tror på Kråkan (I'm always on your side! :D)
Tackar.. 😀
Men jag komme på en sak,, blir jobbigt åka ner bara för en armbrytning, ( hur lockande de nu än kan vara att slå en moderator i nått å dessutom få plocka nått ur en annan moderators dator samtidigt som man har toapapper stickande ut ur skorna) åsså lär jag väl få stå å signa autografer i 3-4 dagar så jag vet inte.. 😕
Starta en insamling.. 😛
psst... det är inte en moderator du slår utan en skribent, iofs kommer du inte att slå mig i armbrtyning men.
Och självklart har alla på sig NH tröja så man ser vilka som är "homeboyz"
January 4, 2001
HuGGe wrote: [quote=skiroy][quote=HuGGe] Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore).
Vi kanske skulle köra en tävling i båset på lördagsmorgonen när alla är lite småpilska och lagom hungriga.
Kom ihåg @ DH: Snoppmätartävling i NH båset klockan 05.23 morgonen till Lördag: prata med Hugge så får ni nummervästar och anmälningsblanketter
Nu har du väl ändå sippat i dig för mycket av bålen vi ska ha till DH? 🙂
Sant, coore kan få vara med ändå
För det var väll inte något annat du syftade på eller?
wtf...
här lämnar man datorn en kväll för att pimpla lite bira... och med en gång kommer ni och spammar forumet med en masssa nonsens... 😛
July 3, 2003
Coore wrote: [quote=HuGGe][quote=skiroy][quote=HuGGe] Snoppmätning är min gren! _VEM_ som helst får komma ner till DH och utmana mig på snoppmätning (inte coore).
Vi kanske skulle köra en tävling i båset på lördagsmorgonen när alla är lite småpilska och lagom hungriga.
Kom ihåg @ DH: Snoppmätartävling i NH båset klockan 05.23 morgonen till Lördag: prata med Hugge så får ni nummervästar och anmälningsblanketter
Nu har du väl ändå sippat i dig för mycket av bålen vi ska ha till DH? 🙂
Sant, coore kan få vara med ändå
För det var väll inte något annat du syftade på eller?
wtf...
här lämnar man datorn en kväll för att pimpla lite bira... och med en gång kommer ni och spammar forumet med en masssa nonsens... 😛
Kom tillbaka när du är nykter! 😀
March 5, 2002
HuGGe wrote: NordicHardware kommer vara på DreamHack i år också.
Om vi anordnar tävlingar eller liknande har jag faktiskt ingen aning om 😛
Men den som tar mig i armbrytning får i alla fall välja valfri datordel från Fackamatos dator
Bah 👿
Det är ingen som rör min slöa värdelösa Intel-maskin 👿
Än mindre min icke-existerande Amiga. Hmm. Hugge, det där går inte, du är ju så klen så att alla skulle ta dig i armbrytning, t.om. Kärnan 😉 😛
January 23, 2002
Fackamato wrote: [quote=HuGGe]Fackamato erbjuder lapdance till alla som vill.
Det var ju då själva.. 😀
Btw, vad är lapdance? 😛 Hoppas det inte är vad jag tror att det är.
Men ni kan få ta på mig för 5kr.
Leta upp videon med N.E.R.D och deras låt lapdance så får du reda på vad det är. 🙂
Leta speciellt efter den versionen som heter något med "uncensored". :bgrin:
Kan väl säga att jag inte skulle vilja ha det av en kille men av en tjej är det väl alltid trevligt, om hon är snygg alltså. 🙄
5 Guest(s)