November 10, 2002
Funderar på om vi ska ta och dra igång något. En NH-kryssning till Åbo lr Helsingfors. Har grymt bra rabatter på Silja Line så isf kan jag nog fixa med biljetter osv.
Om ni tycker det verkar intressant så kan vi snacka igenom detta, komma fram till ett datum etc... Skulle bli grymt kul 🙂 Dock 18+ måste man vara, gammal asså...
June 19, 2002
DarkStormZ wrote: Funderar på om vi ska ta och dra igång något. En NH-kryssning till Åbo lr Helsingfors. Har grymt bra rabatter på Silja Line så isf kan jag nog fixa med biljetter osv.
Om ni tycker det verkar intressant så kan vi snacka igenom detta, komma fram till ett datum etc... Skulle bli grymt kul 🙂 Dock 18+ måste man vara, gammal asså...
JAA!!
November 10, 2002
Dem brukar vara lite griniga när man tar me folk under 18 🙂 Så måste man juh kunna festa till lite grann juh. Men när vi vet lite mer ska jag ta och ringa silja för att kolla upp det här me biljetter + fixa dispans för folket under 20.
När man är under 20 måste man få dispans för att få följa med. Men det brukar inte vara några problem...så länge man är 18+
June 30, 2001
John_lz wrote: För dom som är under 20 måste ngn skriva på och ta fullt ansvar för dom. M a o bli deras förälder på kryssningen... Jag tror att H:fors-kryssningarna har högre åldersgräns än 20.
Aja, jag ska inte med ändå. Har inte pengar till sånt. Om resan blir av förväntar jag mig massor av bilder från fyllan
November 10, 2002
John_lz wrote: För dom som är under 20 måste ngn skriva på och ta fullt ansvar för dom. M a o bli deras förälder på kryssningen... Jag tror att H:fors-kryssningarna har högre åldersgräns än 20.
Ingen påskrift lr ngt. Det är 20 på helsingforskryssningarna mellan sö-ons.
Man får en prick på biljetten som visar att man fått dispans. Inget annat. Har kört det åt flickvännen några gånger. Sen har jag fått dispans själv när jag var yngre. Dem är schyssta där så.
November 10, 2002
Mathias wrote: [quote=John_lz]För dom som är under 20 måste ngn skriva på och ta fullt ansvar för dom. M a o bli deras förälder på kryssningen... Jag tror att H:fors-kryssningarna har högre åldersgräns än 20.
Aja, jag ska inte med ändå. Har inte pengar till sånt. Om resan blir av förväntar jag mig massor av bilder från fyllan
lätt juh. "Digicam" och laptop ska me juh. Sånt får man inte vara utan. Bilder i massor ska d bli 😉
April 10, 2001
drotz2000 wrote: [quote=Peter@20ghz]Njaee så långt till sthlm har man ju inte.
De mesta beror ju på datumet.
DU ska med Peter, så man får bjussa på ett par öl. 😛
hehehe ja, du är snart uppe i ett par bira faktiskt.
Men som sagt. är mycket beroende av datumet.
Annars är det en utmärkt idé.
October 18, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=drotz2000][quote=Peter@20ghz]Njaee så långt till sthlm har man ju inte.
De mesta beror ju på datumet.
DU ska med Peter, så man får bjussa på ett par öl. 😛
hehehe ja, du är snart uppe i ett par bira faktiskt.
Men som sagt. är mycket beroende av datumet.
Annars är det en utmärkt idé.
Mjoo jag vet...
2 Guest(s)