January 23, 2002
Ni får ju förlägga resan till andra områden än Stockholm.
Som Öwall sa, från Göteborg.
Eller från Köpenhamn.
Finns en kryssning som går från Köpenhamn, via Helsingborg, via Göteborg (vet inte säkert) till Oslo.
Annars så kan vi ju bara åka på weekend till Köpenhamn å gå på Tivoli å sen dricka billig bira. 😀
Inga åldergränser på Tivoli ju, fast jag är ju 21 så det spelar inte mig så stor roll. :bgrin:
January 17, 2002
DarkStormZ wrote: [quote=John_lz]För dom som är under 20 måste ngn skriva på och ta fullt ansvar för dom. M a o bli deras förälder på kryssningen... Jag tror att H:fors-kryssningarna har högre åldersgräns än 20.
Ingen påskrift lr ngt. Det är 20 på helsingforskryssningarna mellan sö-ons.
Man får en prick på biljetten som visar att man fått dispans. Inget annat. Har kört det åt flickvännen några gånger. Sen har jag fått dispans själv när jag var yngre. Dem är schyssta där så.
Ur ögonvrån ser din avatar ut som bamse...
June 28, 2001
CoLiC wrote: Haha 🙂 Jag är ingen barmänniska av fysiska orsaker 😉 men nog fan ska jag hinna före dig till taxfreen
Bara dom inte har en såndär fluffig heltäckningsmatta ;(
du se upp så du inte får et statisk stöt och rycker till och flaxar ner för en trappa, rakt ut på däck och flyger av båten 😮
det hadde iof sett för jävla ballt ut, men det är ju inte så stor risk att någon hinner filma det.
November 16, 2002
hehe låter som en kul idé förutom en sak, man ska alltså åka med på en båt och försöka sluta upp med ett gäng du endast haft diskkussioner med på ett forum, jag vet inte jag e nog lite smått skeptisk 😮
hade ja kanske vart en liten annan sak om det nu var en klan lr en site crew kryssning
June 23, 2002
Mind wrote: [quote=CoLiC]Haha 🙂 Jag är ingen barmänniska av fysiska orsaker 😉 men nog fan ska jag hinna före dig till taxfreen
Bara dom inte har en såndär fluffig heltäckningsmatta ;(
du se upp så du inte får et statisk stöt och rycker till och flaxar ner för en trappa, rakt ut på däck och flyger av båten 😮
det hadde iof sett för j**la ballt ut, men det är ju inte så stor risk att någon hinner filma det.
Haha!
Skulle inte förvåna mig om något sådant hände. 🙂
February 12, 2003
Hauk wrote: appropå race..
Kundvagnar är alldeles ypperliga till det, kändes som vi var framme i england på halva tiden, visserligen var nog vår bedömning påverkad av div. substanser, men iaf 😮
Hehe... vi var i Helsingfors med hockeylaget, och då körde vi race på promenaden...:D Och blåsrörskrig oxå... Gubbarna blev sura...
December 25, 2000
Metz wrote: hehe låter som en kul idé förutom en sak, man ska alltså åka med på en båt och försöka sluta upp med ett gäng du endast haft diskkussioner med på ett forum, jag vet inte jag e nog lite smått skeptisk 😮
hade ja kanske vart en liten annan sak om det nu var en klan lr en site crew kryssning
Är det inte kul direkt får man hinka i sig lite, sen blir det nog roligt, vi har ju alla ett gemensamt intresse 🙂 Är det fortfarande inte kul då är det bara att hälla i sig mera, till slut blir det roligt 😀
Låter som en UTMÄRKT ide annars, får väl se om hoppar på här på Åland eller hur jag gör. Lucia låter trevligt, hade planer på att fara på den i vilket fall.
2 Guest(s)