August 16, 2002
fan asså... satt inne på... *suck* Sweclockers nyss... fast inte inne i forumet, kollade bara nyheterna... iaf, sen så kollade jag i filarkivet o råkade hitta antHrax-Tribute to Swec.mp3.. asså låten måste vara det softast i låtväg jag hört på två timmar eller nåt... kan ingen göra en liknande fast om NH och bättre? då kan vi en gång för alla bräcka dom lallarna... så alla som kan rhyma lite eller nåt borde sätta igång o skriva en låt!!!
låten förövrigt: ftp://ftp.sweclockers.com/pub/.....20Swec.mp3
edit: aja länken dampade... behöver nog itne ens säga vad ni ska göra
edit2: fan UndaC du kan ju dom där grejerna... du va ju fan moderator på Whoa förut... UndaC-NH r0xx0r.mp3?
February 22, 2003
Jag kan spela in något i ljudinspelaren imorrn
Det blir dödsmetall eller svartmetall
liten text:
SWECLOCKERS DIE YOU SPINELESS MAGGOTS! NH IS THE DARK RULER OF THE UNDERWORLD
WE ARE SA TAN'S RIGHT HAND
NH FORUM WILL KILL YOU ALL
DIE
DIE
DIE
NH-MEMBERS ARE THE IMORTAL DESTROYERS
GROOOOWWWWWWLLLLLL!!!!!!!!!
WE ARE BORN IN DARKNESS
håller på att finslipa den lite...
OBS: detta är ett skämt banna mig inte snälla!
June 17, 2002
BelGarath wrote: Jag kan spela in något i ljudinspelaren imorrn
Det blir dödsmetall eller svartmetallliten text:
DIE
DIE
DIE
NH-MEMBERS ARE THE IMORTAL DESTROYERShåller på att finslipa den lite...
OBS: detta är ett skämt banna mig inte snälla!
Du.. det var nära att jag inte såg att du hade skrivit att det var ett skämt... FAn... Hade spammat dig, haxxors dig, warezat dig, 0wnat j00... Om jag inte hade sett för det var såååå dåligt...=)
Men men.. nu skrev du ju att det var ett skämt så jag ser det som ett ganska bra skämt...=)
July 18, 2001
BelGarath wrote: Jag kan spela in något i ljudinspelaren imorrn
Det blir dödsmetall eller svartmetallliten text:
DIE
DIE
DIE
NH-MEMBERS ARE THE IMORTAL DESTROYERShåller på att finslipa den lite...
ser bra ut.. bygg på till lite mer så att det blir en hel låt bara 🙂
January 28, 2003
Coore wrote: [quote=XaMMi]Inse fakta, NH bara apar efter Swec. Gör nått nytt...!
apar efter swec? tror du swec var första sidan på webben som var dator inriktad?
va dom itne det 😮
folk borde inse att det går itne att göra något nytt, allt är redan gjort minst en gång
August 20, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Coore][quote=XaMMi]Inse fakta, NH bara apar efter Swec. Gör nått nytt...!
apar efter swec? tror du swec var första sidan på webben som var dator inriktad?
va dom itne det 😮
folk borde inse att det går itne att göra något nytt, allt är redan gjort minst en gång
Hmm... har någon skrivit en sida om håret på sina tår? 😉
December 25, 2000
Gueno wrote: Jag har den. 😛
Den borde ju vara gratis eftersom att han inte copyrajta den.
Man äger automatiskt rättigheterna till allt man gör, och du får inte sprida andras material utan deras medgivane. Men i det här fallet tror jag Phat bara blir glad om låter sprids lite mera 🙂
May 12, 2002
HELIX wrote: [quote=MrWeizel][quote=Darth Oski]Vi kan göra en film! eller kanske en musikal till och med.
musikal röstar jag för, men bara om travolta spelar Wigger... :bgrin:
Men då måste Arnold spela mig.. Annars vägrar jag tillåta er ha mitt namn med i musikalen..
jag ska vara ondingen i filmen som fångar alla fina... hm. tja.. flickor finnsd et ju inte så många. jag stjäl alla grafikkort så att alla under 15 inte kan spela CS! moahahaha
1 Guest(s)