November 5, 2001
Tvättade min NH T-shirt för första gången idag. Tvättade den i 40 grader utan centrifugering ändå har trycket blivit förstört. Det svarta har smetat ut sig över resten av tröjan. Är mycket besviken då jag trodde att NH stod för kvalitet. Är troligtvis sista gången jag köper något från er. Kan tillägga att jag inte har strykit den utan upptäckte detta direkt när jag tog den ur maskinen.
March 31, 2003
Arny wrote: Tvättade min NH T-shirt för första gången idag. Tvättade den i 40 grader utan centrifugering ändå har trycket blivit förstört. Det svarta har smetat ut sig över resten av tröjan. Är mycket besviken då jag trodde att NH stod för kvalitet. Är troligtvis sista gången jag köper något från er. Kan tillägga att jag inte har strykit den utan upptäckte detta direkt när jag tog den ur maskinen.
Skäms NH [-X
Aja klaga på tryckeriet .
July 27, 2002
skiroy wrote: [quote=Arny] tvättmedel för vittvätt.
Inte så konstigt att trycket gick åt pipan!
Om tröjan inte hade något tryck alls så är vittvätt bra.
Tyvärr mindre bra när det är tryck på tröjan.
Jaja, försök försvara du. 🙂
Detta kommer gå vidare till högsta domstolen! 😛
March 31, 2003
Callister wrote: [quote=skiroy][quote=Arny] tvättmedel för vittvätt.
Jaja, försök försvara du. 🙂
Detta kommer gå vidare till högsta domstolen! 😛
November 5, 2001
skiroy wrote: [quote=Arny] tvättmedel för vittvätt.
Då har jag lärt mig nått nytt. Tack till Skiroy för att du med din stora livserfarenhet har lärt mig tvätta. Nästa gång jag ska tvätta nått ska jag konsultera er på NH för att vara på den säkra sidan.
July 27, 2002
Arny wrote: [quote=skiroy][quote=Arny] tvättmedel för vittvätt.
Då har jag lärt mig nått nytt. Tack till Skiroy för att du med din stora livserfarenhet har lärt mig tvätta. Nästa gång jag ska tvätta nått ska jag konsultera er på NH för att vara på den säkra sidan.
:D/
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: ok, kan nu nu garanter att jag skall våga tvätta min NH t-shirt i kulörtvättmedel? man blir ju lite rädd när man hör vilken skräck som drabbat Arny.
Visst var det en skräckupplevelse alltid.
Tycker för övrigt att jag borde kunna få köpa en ny T-shirt till ett rabatterat pris... 🙂
July 27, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]ok, kan nu nu garanter att jag skall våga tvätta min NH t-shirt i kulörtvättmedel? man blir ju lite rädd när man hör vilken skräck som drabbat Arny.
Tycker för övrigt att jag borde kunna få köpa en ny T-shirt till ett rabatterat pris... 🙂
Kapitel 21 § 23:11
Enligt bestämmelser ifrån AdminDelen i forumet så ska personen i fråga blir korrekt behandlat på ett humaniskt och balanserat sätt, dock ska denna person misshandlas med smörkniv om den begär divserse material för hemmabruk.
November 5, 2001
Callister wrote:
Kapitel 21 § 23:11
Enligt bestämmelser ifrån AdminDelen i forumet så ska personen i fråga blir korrekt behandlat på ett humaniskt och balanserat sätt, dock ska denna person misshandlas med smörkniv om den begär divserse material för hemmabruk.
Misshandel med en smörkniv kan jag uthärda bara jag har en fin NH T-shirt.
December 24, 2002
Arny wrote: Tvättade min NH T-shirt för första gången idag. Tvättade den i 40 grader utan centrifugering ändå har trycket blivit förstört. Det svarta har smetat ut sig över resten av tröjan. Är mycket besviken då jag trodde att NH stod för kvalitet. Är troligtvis sista gången jag köper något från er. Kan tillägga att jag inte har strykit den utan upptäckte detta direkt när jag tog den ur maskinen.
Arny wrote:
Hmm...
November 5, 2001
jonte_power wrote: [quote=Arny]Tvättade min NH T-shirt för första gången idag. Tvättade den i 40 grader utan centrifugering ändå har trycket blivit förstört. Det svarta har smetat ut sig över resten av tröjan. Är mycket besviken då jag trodde att NH stod för kvalitet. Är troligtvis sista gången jag köper något från er. Kan tillägga att jag inte har strykit den utan upptäckte detta direkt när jag tog den ur maskinen.
Arny wrote:
Hmm...
Mär ordet:Troligtvis. Får jag dessutom en för ett kraftigt rabatterat pris så tvekar jag inte nu när jag vet hur man ska tvätta den.
1 Guest(s)