June 17, 2001
Slartibartfast wrote: Jag beställde en förra året, och betalade den i förskott som man skulle... men jag har inte fått den ännu :arg:
Jag vet inte hur många pm jag skickade åt Wigger och jag fick alltid samma svar: "jojo, allt är okej, den kommer snart". Så till sist gav jag upp :burn:
Vänta nu här lite. Jag vet... häng ut mig lite. Vi ska göra lite klarhet i din t-shirt för dig och alla andra. När du ville ha en så sa jag till dig att det kommer att dröja länge innan du får en, eftersom vi la t-shi(r)tsen på hyllan lite. Men du envisades och ville betala in i förskott fastän jag inte kunde ge dig något datum. Jag trodde ifs att det skulle komma igång inom snar framtid men det har det inte gjort.
Jag ska kolla lite på det hela och se om det är lönt att dra igång igen. Annars ska jag se till att du får tillbaka dina pengar. Och tro nu inte att det pengarna har gått in på mitt bank/postkonto för det har dom inte. Dina pengar ligger på ett NH konto där som ligger säkert 😉 såvida inte Woxxman, Zennan eller Mona Salin har varit på systemet med fel kontokort igen 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 8, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Slartibartfast]Jag beställde en förra året, och betalade den i förskott som man skulle... men jag har inte fått den ännu :arg:
Jag vet inte hur många pm jag skickade åt Wigger och jag fick alltid samma svar: "jojo, allt är okej, den kommer snart". Så till sist gav jag upp :burn:
Vänta nu här lite. Jag vet... häng ut mig lite. Vi ska göra lite klarhet i din t-shirt för dig och alla andra. När du ville ha en så sa jag till dig att det kommer att dröja länge innan du får en, eftersom vi la t-shi(r)tsen på hyllan lite. Men du envisades och ville betala in i förskott fastän jag inte kunde ge dig något datum. Jag trodde ifs att det skulle komma igång inom snar framtid men det har det inte gjort.
Jag ska kolla lite på det hela och se om det är lönt att dra igång igen. Annars ska jag se till att du får tillbaka dina pengar. Och tro nu inte att det pengarna har gått in på mitt bank/postkonto för det har dom inte. Dina pengar ligger på ett NH konto där som ligger säkert 😉 såvida inte Woxxman, Zennan eller Mona Salin har varit på systemet med fel kontokort igen 😉
Det är inte första gången NH har liknande problem! När prestanda SM skulle avgöras förut så var det allmänt kaos och priser delades inte ut osv. Folk var ganska förbannade.
September 27, 2002
Grabbar ni verkar ha missuppfattat det här med nh lite.... NH är friviligt organsiation alla jobbar volentärt dvs friviligt. Alla som jobbar med nh har jobb/skola som tar tid. Tror inte nh crew sitter på kvällarna och tänker "nu är sm över jag ska ta alla priser för mig själv och bara jävlas".
Därför blir bara sådana här inlägg dryga och jobbiga när ni kritiserar NH och des crew på det här sättet
June 17, 2001
Såhär ser den T-Shirten ut som vi sålde då (men det stod inte "Crew" på dom). Jag vet inte om den kommer att se ut så om vi drar igång det hela igen
[Image Can Not Be Found]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
4fun wrote: Hahaha... eller kanske wigger på systemet? 🙂
Jag skickar alltid andra eftersom jag slutar jobbet så sent på dagarna 😉
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Jag kommer faktiskt inte ihåg...
Jag har för mig att jag skickade ut runt 80 st sisst. Ingen här som köpte då? Ingen här som kommer ihåg priset...???
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Så var det nog ja. Men det hade med antalet att göra. Eftersom vi bara fick iväg runt 80 st så var jag tvungen att ta det priset för att det skulle gå +-0
/FD. Crew ffs
June 3, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: Såhär ser den T-Shirten ut som vi sålde då (men det stod inte "Crew" på dom).
[Image Can Not Be Found]
Snygga. 8)
Fast jag skulle föredra om trycket var i en annan färg än vitt.
OM det drar igång igen så kan det ju bli en tävling att göra snyggaste trycket. 🙂
Dock inte mer än en färg för sen skjuter priserna i höjden.
January 4, 2001
Gueno wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Såhär ser den T-Shirten ut som vi sålde då (men det stod inte "Crew" på dom).
[Image Can Not Be Found]
Snygga. 8)
Fast jag skulle föredra om trycket var i en annan färg än vitt.
OM det drar igång igen så kan det ju bli en tävling att göra snyggaste trycket. 🙂
Dock inte mer än en färg för sen skjuter priserna i höjden.
Det är inte vitt, bara blixten på kameran som gör att det ser vitt ut...
Den är mera grå...
August 15, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Slartibartfast]Jag beställde en förra året, och betalade den i förskott som man skulle... men jag har inte fått den ännu :arg:
Okej, ledsen om jag "hängde ut dig", men det måste ju vara över 1 år sen jag betalade så jag var säker på att aldrig se röken av de pengarna igen... 🙄
Men om det fixar sig är jag glad och nöjd igen 🙂
Och om det bara går så, snälla, SNÄLLA, dra igång det igen, för jag vill jättegjärna ha en t-skjorta
1 Guest(s)