November 26, 2002
Har funderat lite på en "träff", hur många hade varit intresserade av en sådan?
Vad ska man göra?
Här är några förslag att välja på:
Paintball (Saxtorp? Flyinge?)
Softair (Combatzone i Höör?)
Gokart (Lockarp?)
Behöver gärna några som hjälper till med att anordna "träffen".
Kanske någon från redaktionen som är intresserad?
p.s försök hålla tråden ren, inga onödiga inlägg från folk som ändå inte tänker komma.
edit: lade till en omröstning.
December 18, 2001
DiDi wrote: [quote=Zyrus]jippi.. hur långt är det till skåne från sthlm? jag bor ca 35-40 mil ovanför sthlm! Ta träffen och flytta upp den till minst södermanland tycker jag!
zubbe wrote: p.s försök hålla tråden ren, inga onödiga inlägg från folk som ändå inte tänker komma.
varför skrev du ett onödigt inlägg då för? 😕
ska det vara så svårt att svara på hur långt det är från sthlm till skåne!? Vill ju veta hur långt jag kommer få åka!
November 26, 2002
Dadde wrote: Ja det hade varit kul med någon form av sammankomst.. Mina föräldrar bor utanför Flyinge men jag tror att "plastkule skjutning" i Höör kunde ha varit kul det med. Sen om vi kunde fixa LAN eller likande hade det varit kul. Aja det finns mycket å hitta på mer förslag?
Lana kan vi göra till vintern, tänkte det kunde vara nån utomhusaktivitet.
Spyder wrote: Gocart i rörberg nära Gävle imo :bgrin:
Skapa en egen tråd?
Skärp er nu och håll er till topic.
December 18, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=Zyrus]jippi.. hur långt är det till skåne från sthlm? jag bor ca 35-40 mil ovanför sthlm! Ta träffen och flytta upp den till minst södermanland tycker jag!
Stockholm ligger typ mellan skåne o där du bor...=)
så jag har 80 mil då.. =( va drygt.. Flytta träffen till mitten av sverige så kanske fler kan komma.
November 26, 2002
denstore wrote: Pilsner? Uteservering? Solsken? Vackra damer, med alldeles lagom mycket kläder?
Vad behöver man då paintball till?
Annars kunde ju en träff vara kul.
Låter som en inbjudan
Det är bara att säga tid och plats, så börjar vi ragga ihop folk.
Paintballen var för att få "träffa" moderatorer 🙄
Zyrus wrote:
så jag har 80 mil då.. =( va drygt.. Flytta träffen till mitten av sverige så kanske fler kan komma.
Det är väl bara att göra en egen?
2 Guest(s)