February 23, 2004
September 21, 2002
Alla reglementen jag sett så blir det lag vars spelare (en eller flera) fuskar direktdiskvalificerade. Jag har demot (hoppas jag), ska kolla igenom det snart.
Och NH vann första mapen (om ingen fuskade d.v.s), annars vann TS. Så det är fortfarande en map att spela för att få ett avgörande eller oavgjort 🙂
Synd att man ska behöva möta kommentarer som dom ovanstående dock 🙁
February 28, 2005
GroundX wrote: Alla reglementen jag sett så blir det lag vars spelare (en eller flera) fuskar direktdiskvalificerade. Jag har demot (hoppas jag), ska kolla igenom det snart.
Och NH vann första mapen (om ingen fuskade d.v.s), annars vann TS. Så det är fortfarande en map att spela för att få ett avgörande eller oavgjort 🙂
Synd att man ska behöva möta kommentarer som dom ovanstående dock 🙁
Micke har oxå demo, tror inte han fuskade...
June 23, 2002
liten amatör! wrote: [quote=macrus]Joo, min kompis var med.
Han spelade med fusk.
????
Jag drev, fatta, inse ...förstå.
Den här tråden blev fan över förväntan. Några som skriver lite i chatten och några som börja grina över det och tycker det är skandal. Haha att man ens kan bry sig så mycket om ett spel.
Dåliga förlorare, lalalalaaa!
September 21, 2002
Jag vet ej om denna fungerar men det är demot från HLTVn i alla fall:
http://www.speedyshare.com/482.....56217.html
September 12, 2001
Hahahahahahahahahahaha...
Jag dör! Och folk begriper inte varför CS har pass dåligt rykte som spel och helhet om man säger så. :)R
Jag säger också som Delph1...lite skärpning är på sin plats här för fasen.
Killar...kyl ner känslorna och ta en ren och ärlig returmatch för fasen och sluta grina. (det gäller alla) :)R
June 1, 2003
om det ska köras en retur ska ALLA veta innan EXAKT hur det går till.
Jag förstod PM:et så att vi kör först till 10. 2 gånger.
Sen när vi började spela ändrade ni först till 15.
NH vann med 15-2 eller liknande. Sen startades det om. Då stod det 5-2 till TS eller nåt sånt. sen helt plötsligt bytte nån bana. Å då började alla gnälla att dom inte vill spela den banan. sen försvann nån såelare å sen började pajkastningen. Och då påstod nån i TS laget att inte NH vann första fajten. Fast det blev 15-2 eller nåt sånt. å då bröt helvete lös.
Typ så var det. 🙄
liten amatör! wrote: [NH]Miicke^^^^^^^^^^^^^^^^ : ts suger ju k*k
[NH]Miicke^^^^^^^^^^^^^^^^ : nu ditt cp barn
[NH]Miicke^^^^^^^^^^^^^^^^ : va gor ni fittttt noooooobs[NH]Durre^^^^^^ : ts ar semst:|
[NH]Durre^^^^^^ : men ni suger ju[NH]kAoS******* : horungar
[NH]kAoS******* : vilak ar det osm ska vaxa upp?
[NH]kAoS******* : assa ni ar ju dumma i huvvet
Det är sånt där som gör att man har "wordfilter" på servern.. + att bannlistan är full av figurer som tvunget måste bära sej illa åt genom att vända och vrida på stavning så dom får sitt "fulaordlystmäte" mättat...
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)