February 28, 2005
Jonne88 wrote: om det ska köras en retur ska ALLA veta innan EXAKT hur det går till.
Jag förstod PM:et så att vi kör först till 10. 2 gånger.
Sen när vi började spela ändrade ni först till 15.
NH vann med 15-2 eller liknande. Sen startades det om. Då stod det 5-2 till TS eller nåt sånt. sen helt plötsligt bytte nån bana. Å då började alla gnälla att dom inte vill spela den banan. sen försvann nån såelare å sen började pajkastningen. Och då påstod nån i TS laget att inte NH vann första fajten. Fast det blev 15-2 eller nåt sånt. å då bröt h*****e lös.
Typ så var det. 🙄
saken var att vi trodde ju eftersom man kör först till 15 så räckte det för oss NH:are att vinna 2-3 rundor när vi var CT (eftersom vi vann med 15-1 eller 15-2 när vi var T) så räckte det för vinst, och de blev ju så, därför jag bytte bana...sen att de sket sig sen e olyckligt...
September 12, 2001
Jonne88 wrote: om det ska köras en retur ska ALLA veta innan EXAKT hur det går till.
Jag förstod PM:et så att vi kör först till 10. 2 gånger.
Sen när vi började spela ändrade ni först till 15.
NH vann med 15-2 eller liknande. Sen startades det om. Då stod det 5-2 till TS eller nåt sånt. sen helt plötsligt bytte nån bana. Å då började alla gnälla att dom inte vill spela den banan. sen försvann nån såelare å sen började pajkastningen. Och då påstod nån i TS laget att inte NH vann första fajten. Fast det blev 15-2 eller nåt sånt. å då bröt h*****e lös.
Typ så var det. 🙄
Fy fasen! Jag kan bara garva över det där. :)R
2 Guest(s)