April 1, 2001
Bra att ni vill hjälpa NH att hålla sidan igång
Jag själv har gjort det till en vana, att klicka på alla banners. Sen har man ju ISDN, så det tar 1 sek att koppla upp istället för 1 minut som med modem. Också är det ingen uppkopplingsavgift för mig heller. Så jag kan få nytt IP rätt ofta om jag vill 😀
October 9, 2001
Sen har man ju ISDN, så det tar 1 sek att koppla upp istället för 1 minut som med modem. Också är det ingen uppkopplingsavgift för mig heller. Så jag kan få nytt IP rätt ofta om jag vill 😀
Är det inte så att ip-adressen tilldelas av servern (DHCP) och den har man sedan ca en vecka.
Funkar ju inte om alla ska ha nya ip addresser hela tiden.
December 20, 2000
On 2001-10-12 01:26, skiroy wrote:
Hoppast att ni har märkt en ökad "klickfrekvens" nu..säg bara till om det nu inte räcker till..
Jo tack vare diskussionen ni haft här i forumet så har faktiskt klickfrekvensen ökat lite. Långt ifrån så det täcker kostnaderna men klart bättre än innan. Med lite tur så kanske tiderna blir bättre........
June 17, 2001
igentligen så räcker det med banners, men skaffa ett par till då.
Lägg några nya längst ner i varje forum eller vart fan som...
Just do it and we will klick it!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-10-21 22:46, Quaero wrote:
Det finns väl reklam som ger pengar per beökare på er sida, det borde väl ge en hel del här i forumet?
Minns jag rätt så förklarade Nostra just detta i en tidigare tråd..Pay per wiew tror jag det var o det var visst väldigt svårt att få detta så därför är NH helt beroeende av att vi klickar på reklamen..så klicka på..
2 Guest(s)