February 13, 2003
tjo! 😮
blev lite nyfiken när jag läste om "NHU" så jag tog en närmare titt utan att veta vad det va/är, dum som jag var så reggade jag mig i tron om att jag skulle kunna läsa i alla olika kategorier, men inte då.
man måste bli godkänd av en moderator för att läsa bla följande kategorier:
Allmänt*
Allmänt kring NordicHardware vs NH Underground.
Slösnack*
Typ ämnen som "Har Öwall bytt mössa?" eller "Har Gueno skaffat brud än?"
Skitsnack*
Klanka öppet ner på NH-nissar...eller nåt.
snacka om att inte kunna stå för det man säger, med tanke på "kategorier" typ:
Skitsnack*
Klanka öppet ner på NH-nissar...eller nåt.
hade jag läst lite mer noga innan, skulle jag aldrig besökt den där töntiga forumet, men medelåldern är väl 12-13 år på er moderater, lr?
PS! vill någon "moderator" på NHU ta bort mig ur medlemsregistret är ni snäll!(åker nog ur endå tror jag:bgrin: )
OBS! en klen tröst men som mest har det varit 16 reggade inne samtidigt, hehe
stäng skiten, tack för mig
February 13, 2003
December 10, 2002
Alltså, vad är url:en till NHU ?
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
February 13, 2003
macrus wrote: Kan ju säga en sak iaf medelåldern ligger inte på 12-13..
Ja tyck vad du vill, jag bryr mig då inte, men det finns en tråd om NHU redan.
men tycker du/ni inte själv att typ "*skitsnack//Klanka ner öppet på nh-nissar" är så fånigt det kan bli!
ska jag skriva nått om någon så kan jag skicka ett PM till den berörda, och inte skriva det i ett byfåne forum som han inte ens SER.
va fan får man ut av det, va?
ähh, stäng skiten säger jag
PS! är jag borttagen än, lr?
February 13, 2003
February 13, 2003
February 13, 2003
January 28, 2003
MEN FÖR HELVETE!!
varför ens ta upp detta här??
enligt mig är den enda skit som ska stängas din mun, för du har verkligen ingen aning...
det var från början bara ett test för att se hur lätt det var att installera ett forum och bygga upp ett forum, men fy fan va det har urartat...
I vote for no more discusions about NHU
förresten... blev du ledsen för att du inte är betrodd? inte konstigt att du inte är det kan jag ju säga..
du har inte tänkt på att dumma frågor kräver dumma svar?
dessutom är det väldigt misstänkt att någon försöker fylla upp sitt "antal skrivna inlägg"...
June 23, 2002
ZEKE wrote: [quote=macrus][quote=ZEKE]och nu en till!
Kan du förklara dig?
du skrev att det redan fanns en tråd och jag skrev att NU FINNS DET EN TILL, det ska väl inte va så svårt att förstå, lr?
OKEJ!!!! Gissar på att denna blir låst brukar bli det när det handlar om ungefär samma saker..
1 Guest(s)