February 13, 2003
July 19, 2001
"Klanka öppet ner på NH-nissar...eller nåt."
Det står för att man får skriva vad man vill där som man inte får skriva här på NH.. Sedan är väl inte den delen av forumet så värst seriöst heller.. Ingen menar heller något ont.. Vad fan är problemet? Det verkar som om vissa är lite arga för att de inte har tillgång.. Avundsjuka har jag för mig att det kallas..
June 23, 2002
HELIX wrote: "Klanka öppet ner på NH-nissar...eller nåt."
Det står för att man får skriva vad man vill där som man inte får skriva här på NH.. Sedan är väl inte den delen av forumet så värst seriöst heller.. Ingen menar heller något ont.. Vad fan är problemet? Det verkar som om vissa är lite arga för att de inte har tillgång.. Avundsjuka har jag för mig att det kallas..
Jo avundsjuka var precis min tanke. Sen att dem kommer förneka det är ju upp till dem jag tror vad jag tror, eller vet? 🙄
February 21, 2003
Det är inte jag som säger det här utan en fågel som viskar i ert öra 🙄
------------------------------------------------------------------
Som MrWeizel sa i den andra tråden var det från början bara ett pilotförsök från min sida för att se om phpbb funkade på min server. Så forumsbeskrivningarna är töntiga ja eftersom jag bara flummade till dem eftersom jag aldrig hade planer på att hålla forumet igång. Har inte orkat att ändra till något mer passande. Så det är ingen slump att ni som inte har access tycker att det verkar töntigt.
Men! Diskussionerna rör sig om helt andra saker än om Öwalls mössa i de dolda forumen kan jag försäkra [Image Can Not Be Found]
Men jag ska iaf ändra forumsbeskrivningarna eftersom det tydligen gav ett felaktigt intryck 🙄
Jag ska även radera din användare Zeke, så får du väl skapa dig en ny sen om du skulle ändra uppfattning.
Fundering: Varför råkar det bara vara de som inte får komma in som tycker forumet är överskattat? :bgrin:
Nog snackat! Nu får det gärna va tyst om NHU här... :arg:
February 13, 2003
MrWeizel wrote: MEN FÖR h*****e!!
varför ens ta upp detta här??
enligt mig är den enda skit som ska stängas din mun, för du har verkligen ingen aning...
det var från början bara ett test för att se hur lätt det var att installera ett forum och bygga upp ett forum, men fy fan va det har urartat...
I vote for no more discusions about NHU
förresten... blev du ledsen för att du inte är betrodd? inte konstigt att du inte är det kan jag ju säga..
du har inte tänkt på att dumma frågor kräver dumma svar?
dessutom är det väldigt misstänkt att någon försöker fylla upp sitt "antal skrivna inlägg"...
hehe, blev betrodd, de va det dummaste jag hört. jag frågade inte ens. hann som tur va läsa innan dess!
ang. fylla upp sina skrivna inlägg så kan jag bara säga att moderatorerna på detta forum fritt kan ta bort "alla" mina inlägg om dom känner så.
January 28, 2003
ZEKE wrote: men medelåldern är väl 12-13 år på er moderater, lr?
OBS! en klen tröst men som mest har det varit 16 reggade inne samtidigt, hehe
stäng skiten, tack för mig
12-13? skulle gissa på en medelålder på ca 20.. men du vet ju inget annat, så hur skulle du kunna veta det??
dessutom så är 16 reggade ungefär 40% av alla medlemmar... 😉
January 23, 2002
Zeke, om du tycker så illa om NHU så -> STAY THE FUCK AWAY FROM IT!!! 👿
Vad jag menar är att du har kollat det, du tyckte inte om det, och?
Bara skit i det då.
Finns ingen anledning till så skapa hat-trådar här på NH om det.
Låt folk skaffa sig en egen uppfattning.
Om jag hade tyckt att du hade en jävligt ful hemsida så hade jag inte postat trådar här på NH om att din hemsida suger. :arg:
Detta oavsett om du hade kritiserat något som jag gillar eller inte.
January 28, 2003
ZEKE wrote: ang. fylla upp sina skrivna inlägg så kan jag bara säga att moderatorerna på detta forum fritt kan ta bort "alla" mina inlägg om dom känner så.
VA? kan dom?!
hade jag absolut iiiiingeeeen aning om... *himlar med ögonen*
detta är sista inlägget här på NH som handlar om något som har med NHU att göra från min sida
so talk to the hand, 'cause the face ain't listening
February 13, 2003
Ogrebeast wrote: Det är inte jag som säger det här utan en fågel som viskar i ert öra 🙄
Som MrWeizel sa i den andra tråden var det från början bara ett pilotförsök från min sida för att se om phpbb funkade på min server. Så forumsbeskrivningarna är töntiga ja eftersom jag bara flummade till dem eftersom jag aldrig hade planer på att hålla forumet igång. Har inte orkat att ändra till något mer passande. Så det är ingen slump att ni som inte har access tycker att det verkar töntigt.Men! Diskussionerna rör sig om helt andra saker än om Öwalls mössa i de dolda forumen kan jag försäkra [Image Can Not Be Found]
Men jag ska iaf ändra forumsbeskrivningarna eftersom det tydligen gav ett felaktigt intryck 🙄
Jag ska även radera din användare Zeke, så får du väl skapa dig en ny sen om du skulle ändra uppfattning.Fundering: Varför råkar det bara vara de som inte får komma in som tycker forumet är överskattat? :bgrin:
------------------------------------------------------------------Nog snackat! Nu får det gärna va tyst om NHU här... :arg:
ang. din fundering!
har jag ens försökt "komma in"? näääää
du är den andra av "er" som säger det, men ack så FEL ni har!
PS! tack för att du tog bort mig
February 21, 2003
ZEKE wrote: ang. din fundering!
Jaså? *minns* :
ZEKE wrote: dum som jag var så reggade jag mig i tron om att jag skulle kunna läsa i alla olika kategorier, men inte då.
I rest my case 🙄
February 13, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=ZEKE]ang. din fundering!
Jaså? *minns* :
ZEKE wrote: dum som jag var så reggade jag mig i tron om att jag skulle kunna läsa i alla olika kategorier, men inte då.
I rest my case 🙄
med "komma in" menar jag att jag inte frågat någon moderator om att få tillträde till dem "låsta" kategorierna, fattar du väl!
vem som helst kan väl regga sig på nhu, lr
va fan fattar ni ingenting 😮
PS, visst är det härligt med RESPONS!
2 Guest(s)