September 7, 2003
Dehman wrote: [quote=Vaniljflickan]Eftersom samtliga verkar hålla med om att Linda är blåst.... tror jag att vi en gång för alla kan enas om att GRYNET ÄGER!!!
Grynet är ju sjukt blåst. Tycker verkligen inte om henne. Hon är typ fjortisarnas ledare.
Ja absolut !
Jag hoppas innerligt att hon inte är sådär i verkligheten ...
June 20, 2002
Vaniljflickan wrote: Eftersom samtliga verkar hålla med om att Linda är blåst.... tror jag att vi en gång för alla kan enas om att GRYNET ÄGER!!!
Grynet är ju helt sjukt bra... 😉
Tack vare hennes bok så blir jag lite smått full i skratt varje gång jag ser ett par klackskor... 🙂
Och nej, hon är självklart inte så i verkligheten...
August 22, 2001
boogey wrote: [quote=Vaniljflickan]Eftersom samtliga verkar hålla med om att Linda är blåst.... tror jag att vi en gång för alla kan enas om att GRYNET ÄGER!!!
Grynet är ju helt sjukt bra... 😉
Tack vare hennes bok så blir jag lite smått full i skratt varje gång jag ser ett par klackskor... 🙂
Och nej, hon är självklart inte så i verkligheten...
OT: Tur att vi kommer överens nu för tiden... jag kanske ska flytta till Västerås nämligen. Finns det bra träningsmöjligheter där?
March 10, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Dehman][quote=DiDi]Ok... vi kan enas om att BB-Linda är bäst på att **** *** och Emma i allafall ser lite snygg ut.
😉
Menar du S*u* *u* ? Eller är jag ute och cyklar?
Jag tror han menar s*g* *u* ... så du är nog ute och cyklar 😉
Jo det är sant. Eller så menar han S*u* *u*. Det kan vara rätt va? 😉
August 20, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Gå in på Susning.nu och sök på Linda Rosing... Klockrent...
http://www.susning.nu/Emma_Andersson
och efter det klickar du på:
August 22, 2001
Pim_ wrote: [quote=Vaniljflickan]kan va så! men vad säger att hon skulle va så bra på det då? fick hon ingen napp som liten kanske? stackars flicka...
Stackars? Jag skulle vilja kalla det en merit.
ja, du är ju kille så jag förstår dig...
men frågan kvarstår ändå, vad talar FÖR att hon skulle vara bra på det?
November 12, 2003
Grynet gick i min kompis klass på gymnasiet. Han blev lite halvpaff när hon slog igenom och han insåg att det var hon... Tänk att man kan göra nåt så stort med en litet tillspetsad Njurundadialekt..... 😀 😀
Men allvarligt så är hon ju helt ûber för kidsen!!!!!!!! 😀 [/img]
3 Guest(s)