October 6, 2003
Marcan- wrote: Visst ställer man tillbaka klockan? Datorn ändrade sej ju från 02:00 till 01:00
Klockan är ~11:05
Gör den inte alls. Jag satt och spana på händelseförloppet på datorn. Den slår 02:59 > 02:00 direkt. Allt på IRC och alla gbinlägg på t.ex. Playahead blev helt körda 🙂 Kul att se.
May 23, 2002
Jag och några polare låg och glodde på film halva natten, runt kl 3 utbrister en av dem att vi ska ställa om klockorna. Han var helt övertygad om att det var en timme frammåt, ställde sedan alarmet på kl 9. Vaknade och ringde brorsan varpå han fråga varför jag ringde kl 7. Blev förbannad och väckte fd. kompisen med en böghög på honom...
July 13, 2002
Glömde bort det helt :bok:
Skulle döma innebandy i morse från kl 08.30-12.30, var därför tvungen att gå upp kl 06.15 för att ta roslagsbanan ut till tibble! Kl 07.45 sitter ja och min kompis på perongen och undrar vafaen vårat tåg är då vi inser att alla klockor står på 06.45...CRAP...FUCKCRAPFUCK!!!
När vi i alla fall kom fram runt kl 07.30 (tog ett 07.05 tåg) så inser vi att hallen itne öppnar förens 08.00 och inga mackar lr nått i närheten var öppna... igen FUCKCRAP!!! Fick stå i kylan och vänta i 20min!!!
Tur som faen att jag fick en del pengar för dömandet annars skulle jag givit upp helt 😀
January 23, 2002
Hemma 04.40 (sommartid) på söndag morgon efter en kväll/natt på stan.
12.00 (sommartid) på söndan ringer syrran å väcker mig bara för att kolla om jag kom ihåg att vrida tillbaka klockan. 👿 Efter det kunde jag inte somna om heller. 😡
Men jag ställde tillbaka klockan till 11.00.
1 Guest(s)