November 16, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Ranta][quote=Hauk][quote=BubbleAng3L]Jag åker utomlands och försöker samla så många stämplar i mitt pass som möjligt.. *s*
lessen, men dom slutade stämpla passen för 5-10 år sen :bgrin:
Jodå de stämplar fortfarande passen...men inte i EU.
Edit: Kollade mitt pass, har stämplar från Estland, Tjeckien och USA 🙂
Exakt.. dom stämplar fortfarande.. utanför eu.. med andra ord.. ja ska utanför Eu's gränser..
Ja jag fick i allefall en stämpel i mitt pass när jag reste hem ifrån turkiet i augusti månad 😀 😀 så det stämmer nog
October 7, 2002
BubbleAng3L wrote: Exakt.. dom stämplar fortfarande.. utanför eu.. med andra ord.. ja ska utanför Eu's gränser..
När vi åkte till Irland via Storbrittanien i somras fick vi stämpel (läs: de som bad om det). Fast hur är det, är Storbrittanien med i Schengen? Jag är lite osäker...
June 20, 2002
TERdON wrote: [quote=BubbleAng3L]Exakt.. dom stämplar fortfarande.. utanför eu.. med andra ord.. ja ska utanför Eu's gränser..
När vi åkte till Irland via Storbrittanien i somras fick vi stämpel (läs: de som bad om det). Fast hur är det, är Storbrittanien med i Schengen? Jag är lite osäker...
Storbritannien och Irland är med i vissa delar av Schengen, de har till exempel valt att behålla personkontrollen (visa pass) även för resenärer inom EU...
Till ämnet igen...
1. Köpa mig en läcker TFT
2. Köpa mig ett läckert chassi för att tysta ner datorn...
3. Dra på utlandsresa innehållandes rikliga mängder rusdrycker...
4. Impulsköpa lite prylar om det finns några pengar kvar...
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=Coore]Jag skulle köpa nya högtalare och förstärkare.
Där rök väl typ 10k:-
Sen skulle jag åka på en fet snowboard semester.
Sen skulle jag köpa bärs för resten av pengarna... 😀
Inte någon snus? 🙁
Klart han inte ska ha Snus! :P(skräp). Kör ju på lite bärs istället då. Röka o snusa suger för övrigt.
1 Guest(s)