June 3, 2001
Ni skulle bara veta va jag e sotis på er..
Tänk om man hade eran kunskap om datorer..
Va kan jag om datorer.. *tänker efter* inte mycke.
Jag kan inte ens installera ett operativsystem eller formatera om en hdd.
Jag vet inte ens hur kablarna på insidan av datorn ska sitta :gråt:
Det enda jag kan e att koppla kontakterna rätt (på baksidan va datorn) och installera program och spel.
Det är därför jag försöker lusläsa alla inlägg om problem och så vidare.
Så nu vet ni det, jag e inget datageni me andra ord.
March 24, 2001
Det där med att dom flesta är över 40 stämmer inte alls. Hur många tjejer kan bygga en dator och installera ett OS? Där har vi väl ganska garanterat 40 % av sveriges befolkning, sedan finns det en jäkla massa okunniga killar oxå, bara inte lika många. No offence to u girls!
February 19, 2001
Nä javet... "flickor" e upptagna av annat.. typ gå på toan samtidigt o permanenta håret lr vad det heter Ska bli skönt när våran generation har växt upp, SLUT på alla idiotiska "vad är en dator" frågor. Hoppas att i framtiden oxå folk börjar förkasta religoner osv. Jag är VERKLIGEN trött på frasen "GOD BLESS AMERICA" Vart va deras GUD nudå ??? LOL !!!! GOD SUX !!! HAIL ASGARD... :hehe:
April 1, 2001
On 2001-09-13 20:31, Gueno wrote:
Hehe 😀
Det är ju inte så att det finns ett par stycken här i forumet som kan allting. Men tillsammans så har vi (alla i forumet) hur mycket kunskap om datorer som helst typ Och det är ju kul
June 3, 2001
On 2001-09-13 20:31, Gueno wrote:
Va kan jag om datorer.. *tänker efter* inte mycke.
Jag kan inte ens installera ett operativsystem eller formatera om en hdd.
Jag vet inte ens hur kablarna på insidan av datorn ska sitta :gråt:
Det enda jag kan e att koppla kontakterna rätt (på baksidan va datorn) och installera program och spel.
Det är därför jag försöker lusläsa alla inlägg om problem och så vidare.
Så nu vet ni det, jag e inget datageni me andra ord.
Alla är vi barn i början.
Va glad att du kan börja lära dig hårdvara nu, förr var det ett h*****e att göra en sån sak som att installera en CD.
August 22, 2001
On 2001-09-13 20:49, Farenheit wrote:
Spelar egentligen ingen roll om du e ett datageni lr bara en gamer... Du e lika välkommen här iaf. Alla e det, så länge det inte e en massa pedofiler o terrorister...
Helt otroligt!!! Kan alla vara vänliga att lägga dessa ord P Å M I N N E T !! Farenheit säger verkligen att alla är lika välkomna... (inklusive tjejer)...hehe...sagt är sagt...
February 4, 2001
On 2001-09-13 22:01, Vaniljflickan wrote:
Spelar egentligen ingen roll om du e ett datageni lr bara en gamer... Du e lika välkommen här iaf. Alla e det, så länge det inte e en massa pedofiler o terrorister...Helt otroligt!!! Kan alla vara vänliga att lägga dessa ord P Å M I N N E T !! Farenheit säger verkligen att alla är lika välkomna... (inklusive tjejer)...hehe...sagt är sagt...
hehe vi vet ju vilken välkomms fest vi hade för dig när du kom hit =P
February 7, 2001
Jag kan medelmåttigt om datorer, men det finns alltid nått nytt att lära sig här. Och visserligen kan jag ominstallera Os men inte partionera Os installation är jag mycket van vid om det är Win98SE, installationer på os hos mig är ungefär 10 ggr om året
Även om man är okunnig så kan man ju ändå vara här, det finns ju många som respekterar en(en av dem är jag).
Så alla som är nya här, welcome.
August 22, 2001
On 2001-09-13 22:09, Phat^Trance wrote:
On 2001-09-13 22:01, Vaniljflickan wrote:
Spelar egentligen ingen roll om du e ett datageni lr bara en gamer... Du e lika välkommen här iaf. Alla e det, så länge det inte e en massa pedofiler o terrorister...Helt otroligt!!! Kan alla vara vänliga att lägga dessa ord P Å M I N N E T !! Farenheit säger verkligen att alla är lika välkomna... (inklusive tjejer)...hehe...sagt är sagt...
hehe vi vet ju vilken välkomms fest vi hade för dig när du kom hit =P
mm..ellerhur... men nu e jag fan inne så nu får ni mobba nån annan....
June 3, 2001
On 2001-09-13 22:21, Vaniljflickan wrote:
On 2001-09-13 22:20, Prinz3n wrote:
Jag är ganska ny här.. När kan man säga att man kan mycket ? Tycker jag kan ganska mycket, men jag vill kunna ALLT !! bara då kan jag ta över världen, eller inte....huh... e du bin ladin eller?
2 Guest(s)