Ni som åkt på varningar, varför? :)|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Ni som åkt på varningar, varför? :)
dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
sp_UserOfflineSmall Offline
916133
July 5, 2005 - 4:27 pm
sp_Permalink sp_Print

skinner wrote: [quote=Zeppolainen]Min förra användare blev bannad + att jag blev ip bannad. Har ännu inte fått en anledning till varför.

Vad hette du innan du blev bannad?

Ja berätta nu så forum crew kan trycka på den röda knappen vad gäller "Zeppolainen" :bgrin:

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
916170
July 5, 2005 - 5:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Vet att vissa fått efter att ha skapat trådar där man undrar varför folk blivit varnade.. laugh

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
916189
July 5, 2005 - 6:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Kan varningar försvinna?!
Det visste inte jag, isf, när sjutton försvinner min? Har haft min ganska länge nu tycker jag.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
916203
July 5, 2005 - 6:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: Kan varningar försvinna?!
Det visste inte jag, isf, när sjutton försvinner min? Har haft min ganska länge nu tycker jag.

Länge??
Kan vara max lite över 2 månader ifall du fick den direkt efter att du presenterat dej..
😕

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
916243
July 5, 2005 - 7:18 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
Kan vara max lite över 2 månader ifall du fick den direkt efter att du presenterat dej..
😕

Ja, de verkar ju länge, tycker jag iaf. Hur länge är länge för moderatorerna här ?

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
916259
July 5, 2005 - 7:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: [quote=ilg@dd][quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
😕

Ja, de verkar ju länge, tycker jag iaf. Hur länge är länge för moderatorerna här ?

6 månader om man är snäll.

//Andreas

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
916329
July 5, 2005 - 9:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
😕

//Andreas

Ge fan i min varning, jag har gjort mig förtjänt av den o vill behålla den. Det är roligare än "medlem" iallafall... känns fyrkantigt.

Tycker moderatorerna här på forumet är bra.

Kommer inte ihåg varför jag fick den, men antagligen för något i köp och sälj för det var där bara där jag "hängde" i början av min registrering här på forumet.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
916333
July 5, 2005 - 9:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
😕

//Andreas

Då behöver jag en statuscheck. Är jag snäll?

EDIT: Va tusan? 😮 Varför har meddelandet postats 2 gånger, och annorlunda bägge gånge också?

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
916336
July 5, 2005 - 10:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: [quote=Delph1][quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
😕

//Andreas

EDIT: Va tusan? 😮 Varför har meddelandet postats 2 gånger, och annorlunda bägge gånge också?

På grund av att du kör AMD, så laggar datorn, o då blir de dubbla inlägg 😈 Byt till P4 NU!!! http://www.komplett.se !!! ^^

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
916342
July 5, 2005 - 10:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=Black_light][quote=Delph1][quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
😕

//Andreas

På grund av att du kör AMD, så laggar datorn, o då blir de dubbla inlägg 😈 Byt till P4 NU!!! http://www.komplett.se !!! ^^

Prosit! Eller sa du Intel 😛 ? Varför ska ja skaffa Intel, när AMD är så mycket bättre? Gissar att du har Intel förresten, hade jag rätt? 🙂

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
916344
July 5, 2005 - 10:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: [quote=Nomic][quote=Black_light][quote=Delph1][quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light]Kan varningar försvinna?!

Länge??
😕

//Andreas

Prosit! Eller sa du Intel 😛 ? Varför ska ja skaffa Intel, när AMD är så mycket bättre? Gissar att du har Intel förresten, hade jag rätt? 🙂

nej, jag har herpes.

Och inte gör jag några dubbla inlägg iaf 😉

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
916395
July 5, 2005 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic: Om man klickar på komplett-länken så kommer det upp en dator med AMD processor på första sidan 😀 F.ö. så tycker jag din sågning a black_light var roande 🙂

Jag har inte fått nån varning på NH så vitt jag kan minnas men jag blev bannad från SweC och är fortfarande det nu typ 1 år senare. Moderatorerna svarar inte på mina mail så jag har gett upp, jag orkar inte försöka få tag på dem längre...Jag fick den för att jag postade en länk till "frisexpunktkomm" i ÖÄ.

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
916399
July 5, 2005 - 11:43 pm
sp_Permalink sp_Print

optimuz wrote: Nomic: Om man klickar på komplett-länken så kommer det upp en dator med AMD processor på första sidan 😀 F.ö. så tycker jag din sågning a black_light var roande 🙂

Jag har inte fått nån varning på NH så vitt jag kan minnas men jag blev bannad från SweC och är fortfarande det nu typ 1 år senare. Moderatorerna svarar inte på mina mail så jag har gett upp, jag orkar inte försöka få tag på dem längre...Jag fick den för att jag postade en länk till "frisexpunktkomm" i ÖÄ.

:bgrin:

Tyckte jag också... sen att komplett hade en dator med AMd på startsidan la ju bara lite extra krydda till det hela!
Det visar en Kommersiell idé som alltför många affärer i sverige genomför!
Nämligen: Säljer vi fattiga prollar som går sönder så måste dom snart köpa nya! mohahaha! laugh

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
916400
July 5, 2005 - 11:44 pm
sp_Permalink sp_Print

optimuz wrote: Nomic: Om man klickar på komplett-länken så kommer det upp en dator med AMD processor på första sidan 😀 F.ö. så tycker jag din sågning a black_light var roande 🙂

Hehe...det inlägget kommer jag ihåg. 🙂
Ett hett tips...gör det absolut inte här heller. 🙂

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
916403
July 5, 2005 - 11:50 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=optimuz]Nomic: Om man klickar på komplett-länken så kommer det upp en dator med AMD processor på första sidan 😀 F.ö. så tycker jag din sågning a black_light var roande 🙂

Hehe...det inlägget kommer jag ihåg. 🙂
Ett hett tips...gör det absolut inte här heller. 🙂

Det kan han ju! han har en varning att gå på =)

skiroy
Member
Medlem
916406
July 5, 2005 - 11:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: Det kan han ju! han har en varning att gå på 🙂

Hmmm...och jag ser ju att du har en viss titel själv ! 🙄
Men det går ju att fixa på stört !

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
916408
July 6, 2005 - 12:06 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Nomic]Det kan han ju! han har en varning att gå på 🙂

Vad går att fixa på stört? Att banna eller varna mig en gång till, eller nått annat? Tappade bort mig i alla quotes o annat.

EDIT: Förresten, kan admins bli varnade eller bannade :blink:

EDIT2: Hoppsan, stryk allt över min första EDIT, läste fel innan embarassed

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
916410
July 6, 2005 - 12:10 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Nomic]Det kan han ju! han har en varning att gå på 🙂

Min Titel ger du fan i... Jag gillar "En varning"... =) Låter som en utstickare...passar min personlighet.

skiroy
Member
Medlem
916415
July 6, 2005 - 12:17 am
sp_Permalink sp_Print

Nååå...vad gillar fjortisen Nomic den nya titeln ?

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
916416
July 6, 2005 - 12:18 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Nååå...vad gillar fjortisen Nomic den nya titeln ?

Ännu bättre 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 261
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL