July 14, 2003
Black_light wrote: [quote=dreamweaver][quote=whak][quote=Black_light] Nej, där hade jag fel, var tydligen gueno.. Vad är en Bimmer egentligen?
Bimmer = folk som är tokiga i BMW.
Eller snarare så är väl "bimmer" slang för en BMW-bil helt enkelt. BMW-tokiga personer brukar man istället kalla kebaber, "pappa betalar"-gossar eller oskulder. Under vilken kategori hamnar du Gueno? :bgrin:
den sista, hahahahaha 😛 :bgrin:
där kvalar nog mer du in än Gueno 😉
May 1, 2005
optimuz wrote: [quote=Black_light][quote=dreamweaver][quote=whak][quote=Black_light] Nej, där hade jag fel, var tydligen gueno.. Vad är en Bimmer egentligen?
Bimmer = folk som är tokiga i BMW.
Eller snarare så är väl "bimmer" slang för en BMW-bil helt enkelt. BMW-tokiga personer brukar man istället kalla kebaber, "pappa betalar"-gossar eller oskulder. Under vilken kategori hamnar du Gueno? :bgrin:
den sista, hahahahaha 😛 :bgrin:
där kvalar nog mer du in än Gueno 😉
Die! :burn: ... igen (se den där varningstråden)
October 31, 2003
Black_light wrote: Kan varningar försvinna?!
Det visste inte jag, isf, när sjutton försvinner min? Har haft min ganska länge nu tycker jag.
(Fyll i eget skämt om hur gammal Skiroy är) Därför kan varningar hänga i länge. Ryktet går att John Mauchly inte har blivit av med sin än
March 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=dreamweaver]Eller snarare så är väl "bimmer" slang för en BMW-bil helt enkelt. BMW-tokiga personer brukar man istället kalla kebaber, "pappa betalar"-gossar eller oskulder. Under vilken kategori hamnar du Gueno? :bgrin:
Jag vet iaf vilken jag tillhör
Jag hade en varning en gång i, var något i köp&sälj. Nu har jag dock en annan titel, som roar en viss Skiroy omåttligt mycket 😛
Det vet jag också. *host*brat*host* :blink:
June 3, 2001
dreamweaver wrote: Eller snarare så är väl "bimmer" slang för en BMW-bil helt enkelt. BMW-tokiga personer brukar man istället kalla kebaber, "pappa betalar"-gossar eller oskulder. Under vilken kategori hamnar du Gueno? :bgrin:
Ja det är det.
Kebab/invandrare med moppemusche är jag inte...
Jag pyntar varenda öre själv.
... är man oskuld om man inte har haft en sexuell ralation med en kvinna..?
MrWeizel wrote: Jag vet iaf vilken jag tillhör
Typ äckel päckel bratez.
Tur att vi inte har träffats IRL.. hade nog slagi ner dig. :bgrin:
Jag hatar bratez. Det finns inget på denna jord som är värre. :arg:
May 1, 2005
Gueno wrote: [quote=dreamweaver]Eller snarare så är väl "bimmer" slang för en BMW-bil helt enkelt. BMW-tokiga personer brukar man istället kalla kebaber, "pappa betalar"-gossar eller oskulder. Under vilken kategori hamnar du Gueno? :bgrin:
Ja det är det.
Kebab/invandrare med moppemusche är jag inte...
Jag pyntar varenda öre själv.
... är man oskuld om man inte har haft en sexuell ralation med en kvinna..?
MrWeizel wrote: Jag vet iaf vilken jag tillhör
Typ äckel päckel bratez.
Tur att vi inte har träffats IRL.. hade nog slagi ner dig. :bgrin:
Jag hatar bratez. Det finns inget på denna jord som är värre. :arg:
Joho! De kallas Tele2! De ringer min fassa heeeela tiden o e jobbiga, nyss höjde han rösten pyttelitegrann, de la på på studs :p
December 25, 2000
Black_light wrote: [quote=Extatic]Skulle vara tacksam ifall nästa moderator som läser detta tar bort min varning. 😉
Fick den i oktober förra året, dvs 9 månader sen.
Kan itne jag haka på dig då, för jag vill inte heller ha min varning längre, eller iaf inte titeln.
Varningar är inte en belöning utan ett straff, det är inte meningen att ni skall vilja ha dem.
December 15, 2002
ViU wrote: [quote=Black_light][quote=Extatic]Skulle vara tacksam ifall nästa moderator som läser detta tar bort min varning. 😉
Fick den i oktober förra året, dvs 9 månader sen.
Kan itne jag haka på dig då, för jag vill inte heller ha min varning längre, eller iaf inte titeln.
Varningar är inte en belöning utan ett straff, det är inte meningen att ni skall vilja ha dem.
Varför tar du inte bort min varning? Har som sagt gått ett halvår (plus lite till) så jag förtjänar att få den borttagen.
September 3, 2001
Jag har ingen som helst aning om varför jag har en varning. Tror att jag ansökte om att få den borttagen nån gång men det gick tydligen inte. Minns bara att en moderator jag snackade med var otroligt petig, trångsynt och obarmhärtig 😀
Nä men alltså.. skulle va schysst om den blev borttagen, har inte gjort nåt dåligt på ett par år nu.
December 15, 2002
skiroy wrote: [quote=Jekyll 3000]Men vissa varningar är belöningar åt oss andra i form av stor humor:
Redfaction
Varnad GnällspikCiterar Percy Nilegård: det är humor, det är humor, det är humor... =)
Kan säga att den titeln gillar jag. 😉
Skiroy: kan du ta bort min varning?
January 4, 2001
Extatic wrote: [quote=skiroy][quote=Jekyll 3000]Men vissa varningar är belöningar åt oss andra i form av stor humor:
Redfaction
Varnad GnällspikCiterar Percy Nilegård: det är humor, det är humor, det är humor... =)
Kan säga att den titeln gillar jag. 😉
Skiroy: kan du ta bort min varning?
Det är K&S-offtopic varningar vi tar bort efter ett halvår. Du kan gott ha kvar din i 9 månader till.
4 Guest(s)