July 5, 2004
Grayfox wrote: Ni som tränar o dricker proteinpulver & stuff jag har en fråga till er.
Gör det nån skilnad om man blandar in Äggvitor i shaken för mera protein, o hur smakar det med ägg i?
Skaka ordentligt så smakar det inget. Kan ju bli lite läskigt att slurpa i sig äggviteslem sådär annars.
Om det funkar vet jag inte men lite extra protein borde väl inte vara fel. Kan man äta för mycket protein förresten?
December 3, 2003
February 12, 2002
Snull wrote: [quote=Grayfox]Ni som tränar o dricker proteinpulver & stuff jag har en fråga till er.
Gör det nån skilnad om man blandar in Äggvitor i shaken för mera protein, o hur smakar det med ägg i?
Skaka ordentligt så smakar det inget. Kan ju bli lite läskigt att slurpa i sig äggviteslem sådär annars.
Om det funkar vet jag inte men lite extra protein borde väl inte vara fel. Kan man äta för mycket protein förresten?
Nån sa att man sket/pissa ut det å att man kunde bli "äcklig i magen". Men om de stämmer vet ja inte.. Av nån anldning så finns det ju iaf rekomenderade mängder. Skulle det inte finnas några biverkningar så skulle det inte finnas rekomenderade mängder.. Min slutsats.. 😉
PooSlice wrote: Vet ni vem som äger all mjölk.....?
Milkshaken!
Vet du vad kon sa när hon mjölkades?
1 Guest(s)