November 29, 2001
Jobbar på Kjell & Company.
Säljer elektronikprylar i alla dess former.
Mycket trevliga arbetskamrater och mycket trevlig chef. Skön miljö som fan.
Rätt så varierade dagar och ibland får man kunder med intressanta problem ibland får man kunder med jobbiga problem. Oftast är det bara att dra sakerna genom streckkodsläsaren och ta emot pengar vilket inte är sådär superroligt.
Är dock nöjd som fan, roligaste "vanliga" kneget jag haft.
September 12, 2001
UndaC wrote: Jobbar på Kjell & Company.
Säljer elektronikprylar i alla dess former.
Mycket trevliga arbetskamrater och mycket trevlig chef. Skön miljö som fan.
Rätt så varierade dagar och ibland får man kunder med intressanta problem ibland får man kunder med jobbiga problem. Oftast är det bara att dra sakerna genom streckkodsläsaren och ta emot pengar vilket inte är sådär superroligt.Är dock nöjd som fan, roligaste "vanliga" kneget jag haft.
Lägg ner med det där svammlet nu...det finns grafikkort att recca killen . 😉
June 3, 2001
Jag jobbar på en kopieringsanstalt.
Gör manualer, mindre upplagor av tidningar, stansar, hålar och annat göra.
Är lika roligt som det låter.
Jobbar mellan 8 och 5, fem dagar i veckan.
Fick det efter ett tags praktiserande.
Endast några anställda, dock är hälften av dom i samma ålder som mig så arbetskamraterna är skitbra.
Chefen är jäkligt bra han med.
Ägaren är jag inte så kompis med med han har en väldigt fin dotter... :bgrin:
Sysslat med lite av varje genom åren, mest kroppsarbete..Senaste jobbet var att sälja telefonabbonemang per telefon..
Sedan i juni i år så stämplar jag så mycket jag kan..:-)
Filar lite på en affärside'..Och ja, det är datorer i siktet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=Nomic][quote=obelix]Avdankad Mentalskötare som för tillfället jobbar hårt med att vara helt sjukskriven.
därför du alltid kommer med dina hypoteser och teorier 😕
Åtminstånde en av oss måste ju veta vad man pratar om här ibland. :D/
*läser om* :)R den var riktigt passande 🙂
March 10, 2003
MetallArbetare, jobbar på Autotube (vet namnet suger men vi fick inte rösta).
Får i princip in raka rör som vi bockar, gör hål i & svetsar samman.
Dessa rör skall sedan in i diverse fordon som Volvo, Jaguar, Scania .. etc.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 1, 2004
Shinji wrote: Jobbar på Hermelin Nordich Research här i Norrk. Det blir ungefär ett femtimmarspass var fjärde vecka numera. Pallar inte med jobbet för fem öre (telefonintervjuare).
Jag upplever företaget som grymt oseriöst. Avsaknaden av teamkänsla, när man sitter i grupp och ringer på ett projekt, är fullkomlig.
De har världens personalomsättning och anställer uppskattningsvis fem personer varannan vecka. Kommunikationen mellan de anställda (bisyssla egentligen, ingen riktigt anställning) och cheferna är obefintlig. Teamledarna som är runt 25 år sitter och surfar på lunarstorm under arbetstid, på arbetsdatorerna (of course).Värre pissjobb får man leta efter.
Någon som vill ha en rekommendation? 🙄
Du glömde bort en viktig grej, "KAKA!!" 😀
1 Guest(s)