March 21, 2003
Jag vil utbilda mej till "Kyltekniker/Datortekniker" För att jobba på det ny uppstartade nVentiv!!!(Detta e väl ett drömmjob men också halvt verkligt)
Datorteknik e på väg börjar linjen i höst "Telit"(Teknikdatorteknik).....ska bli soft.. Sen måste man nog flytta utomlands om man vill ha en riktig Kyltekniker utbildning och inte börja jobba direkt...
Drömmjobbet = att jobba på "Los Angeles Cascade" med captaincascade him self!!
January 11, 2002
Jobbar som CSR på kundsupport på IBM i skottland... är suveränt att vara här men det är väl kanske inte drömjobbet direkt... mest tidsfördriv tills jag söker till Trafikflygarhögskolan i lund... men ska vänta några år (bättre att söka när man är 24-25..)
Drömjobbet är pilot har alltid varit 🙂 ville in i flygvapnet men har ett litet synfel så det gick inte.. (Dö Smirnoff DÖÖÖ!!!!) men jag är glad så länge jag får flyga 🙂 när jag väl har flygcert kan man ju leka lite med ett sportplan om man vill 😉 wish me luck........!!
September 2, 2003
Jag ska snart börja sista året på gymnasiet och jag har INGEN som hällst aning om vad jag skulle vilja jobba med. Drömscenariot är ju självklart något högavlönat struntjobb där jag kan glida igenom veckorna genom att göra minimalt arbete. Jag skulle kunna tänka mig många yrken men först måste jag välja ETT och sedan gå en brutal utbildning för att kunna få det :(. Skulle gärna vilja dra ut på sista året på gymnasiet för alltid =]. På det viset slipper man välja.
September 19, 2002
Jobbar som tekniker & även som säljare på en liten lokal datorfirma här uppe i skellefteå. Skulle väl kanske inte säga att det är mitt drömjobb precis, även om det var det innan jag började där. Men det ger pengar & man får köpa datorprylar till inköpspriser, so what the hell! 😉
Nä men allvarligt så kan det bli väldigt tufft ibland. Är man lite hetlevrad som jag kan vara så kan det va svårt att låta bli att bli rasande på folk ibland... Frestar på nerverna till & från om vi säger så.
Det hemska är att jag inte har orken/lusten att vidareutbilda mig samt att jag verkligen inte har en susning om vad jag skulle utbilda mig till, så tills dess jag kommer på det så stannar jag så länge jag kan på detta jobb.
June 3, 2001
Snap wrote: [quote=Mind]tror det är mindre skoj att köra runt o runt hela dagarna, fast en testförare gör ju betydligt mkt mer än att köra bilar skulle jag anta.
tycker du att det är lika roligt att åka i en berg o dalbana 20 000 ggr om i rad ?
Men det är ju skillnad om man får testa de nya superbilarna... Brinner man för bilar som Gueno verkar göra är det nog ett drömyrke !
Man kansle bör ha ett visst intresse ja..
Kan inte fatta folk som vill jobba med datorer.
1 Guest(s)