February 12, 2002
Som sagt, ni vet de här stunderna man möts av ett medelande på skärman att man kan trycka på vilken tangent man än behagar för att fortsätta? Har ni aldrig funderat på vilka knappar förutom space & return som är de mest använda knapparna?
Vore hemskt intresserad om någon hade en studie på detta jag kunde få ta del av och ni får gjärna tillägga nått om ni har nått på hjärtat rörande ämnet.
May 17, 2002
brukar trycka space, mest för att jag aldrig litar på att "valfri tangent" infattar alla tangenter.
Tänk tex om den klantiga programeraren som gjort programmet av misstag la in en programkod för tex "U" som genast gör om din dator till en potential härdsmälta, det vore inte kul det.
April 14, 2002
.ToL wrote: [quote=Marcan-]Blir väl den som är störst och närmast förtillfället.
"Offtopic:" Kan inte fatta att folk sitter och tänker på detta 🙄 :D.
Svarade på hans fråga ju. Tänker man efter lite så är det ju inte nån speciell utan det är väl den som är närmast att nå samt lätt att träffa.
June 28, 2001
Captain_Anarchy wrote: nää måste hålla med om att detta är bland det mest meningslösa o diskutera jag sett.. :-s
För oss lite mer avancerade och vana datoranvändare tror jag detta är en väldigt intresant sak att ta upp, jag har för övrigt tänkt på detta vid flertalet gånger.
Öwall wrote: piltangenterna, alla utom pil upp.
samma sak när jag vill ha bort skärmsläckaren
även om det inte spelar någon roll så känns ditt val som väldigt dumt,
utan anledning.
1 Guest(s)