October 28, 2002
lägg den på element och se till att den torkar.
Funkar det inte så lämnar du inte den och säger att den dog efter du avrit ute på promenad mitt i natten (då det var kallt..) och sedan när du kom in slutade den funka efter ngn timme..
då får du ersättning för att den inte klarade det 😉
(funkade med min 3210:a)
November 4, 2001
1. Ta ut batteri och lägg, allt separat och avskiljt på en handduk ovanpå ett element.
2. Vänta 2 veckor
3. Ifall den fungerar stanna här annars går du till steg 4.
4. Ifall den fortf. inte fungerar, lämna in den, hoppas på det bästa...
5. Går det på garantin, stanna här annars får du forsätta till steg 6
6. Kolla vad det kostar att laga annars får du betala ungefär ett par hundralappar för felsökningen, och köpa ny telefon.
July 11, 2002
WiCHeR wrote: finsn det inte nåra vatten säkra telefoner? annars bör dom göra det efter som det finns klockor 😛
Japps det fins och jag är en lyklig ägare av en sån Nämligen ericsson R310!
Den tål hur mycket stryk som helst, du kan bada med den, dusha och annat skojj som du inte kan göra med en vanligt mobbe 😀
Nokia är inte kända för att tåla skakningar eller fukt bra men däremot är ericsson väldigt kända, har läst flera personer som har tvättat bla T39or och de funkade igen :bgrin:
Fast Sonyericsson kvalite är 😕
FÖr plastiga
July 11, 2002
Btw
Detta funkar defenitivt, jag kommer ihåg att min telefon började fjälla (gummit ramlade av osv) och den såg allmänt skit ful ut. så lekte jag med den o stoppade in i micron i 3 sek sen tog jag ut den Nästan stendöd. Kände inte av något simkort alls.
Eftersom du bränner kretsarna så är det inget fysiskt fel, som affären kan gnälla på dig, utan de är nokia som får ta skit för deras slarv 🙂
1 Guest(s)