November 7, 2001
På måndag kommer Nokia att lansera två nya mobiltelefoner. Den ena kommer att gå under modellbeteckningen 7650 och vara utrustad med färgskärm och joystick. Den andra telefonen 5210 kommer att vara en mer tradtionell telefon med vanlig skärm. 7650 kommer ocskå att vara utrustad med java för att lättare kunna köra internetapplikationer på mobilen.
Läs hela artikeln på aftonbladet
October 23, 2001
ALDRIG EN ERICSSON för mig!!!!
SKRÄPTELEFONER, fick i julklapp en T10s vilken slutade fungera normalt till sommaren.
Eftersom jag fick ingen kvitto till julkpalen så vägrar ericsson ta ansvar för sin skräpprodukt.
Samma problem hade två andra polare fast med andra modeller, 300-nånting och T28. Funkade inte som de skulle.
Min mobil slocknar så fort jag stoppar den i fickan och skärmen blir cp då och då samt det går inte lita på. Och garantiklistermärke från kartongen kan jag spola i toan.
Varning för ericssonmobiler och deras nonchalanta produktansvar!!!!
Som motpol kan jag nämna IBM hd som crachade, allt de krävde var serienummer och att jag skulle skicka hd till de, inga krav på kvitto eller så, 2 veckor senare fick jag splitterny.
November 7, 2001
On 2001-11-16 13:36, Docenten wrote:
ALDRIG EN ERICSSON för mig!!!!SKRÄPTELEFONER, fick i julklapp en T10s vilken slutade fungera normalt till sommaren.
Eftersom jag fick ingen kvitto till julkpalen så vägrar ericsson ta ansvar för sin skräpprodukt.
Samma problem hade två andra polare fast med andra modeller, 300-nånting och T28. Funkade inte som de skulle.
Min mobil slocknar så fort jag stoppar den i fickan och skärmen blir cp då och då samt det går inte lita på. Och garantiklistermärke från kartongen kan jag spola i toan.Varning för ericssonmobiler och deras nonchalanta produktansvar!!!!
Som motpol kan jag nämna IBM hd som crachade, allt de krävde var serienummer och att jag skulle skicka hd till de, inga krav på kvitto eller så, 2 veckor senare fick jag splitterny.
Hmm låter som du haft ordentligt med otur med dina telefoner. Om T10 kan jag bara säga att det är verkligen skräp punkt slut. Däremot kan jag säga att min T28 är den bästa mobil jag haft. Jag hade problem med luckan efter något år, men den fick jag utbytt utan kostnad. Annars har den fungerat prickfritt. Att butiken ville ha ett kvitto på telefonen för att åtgärda den tycker jag inte är speciellt konstigt, det är ju så vad man än köper om man inte känner försäljaren man köpt varan av.
2 Guest(s)