Nokia lanserar nya telefoner|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Nokia lanserar nya telefoner
Bara_Bobby
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 239
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 16, 2001 - 11:30 am
sp_Permalink sp_Print

På måndag kommer Nokia att lansera två nya mobiltelefoner. Den ena kommer att gå under modellbeteckningen 7650 och vara utrustad med färgskärm och joystick. Den andra telefonen 5210 kommer att vara en mer tradtionell telefon med vanlig skärm. 7650 kommer ocskå att vara utrustad med java för att lättare kunna köra internetapplikationer på mobilen.

Läs hela artikeln på aftonbladet

prylis
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 99
104206
November 16, 2001 - 12:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Fortfarande T68 som gäller

Biters
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 866
104212
November 16, 2001 - 12:25 pm
sp_Permalink sp_Print

yaman!!

Docenten
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 70
104220
November 16, 2001 - 12:36 pm
sp_Permalink sp_Print

ALDRIG EN ERICSSON för mig!!!!

SKRÄPTELEFONER, fick i julklapp en T10s vilken slutade fungera normalt till sommaren.
Eftersom jag fick ingen kvitto till julkpalen så vägrar ericsson ta ansvar för sin skräpprodukt.
Samma problem hade två andra polare fast med andra modeller, 300-nånting och T28. Funkade inte som de skulle.
Min mobil slocknar så fort jag stoppar den i fickan och skärmen blir cp då och då samt det går inte lita på. Och garantiklistermärke från kartongen kan jag spola i toan.

Varning för ericssonmobiler och deras nonchalanta produktansvar!!!!

Som motpol kan jag nämna IBM hd som crachade, allt de krävde var serienummer och att jag skulle skicka hd till de, inga krav på kvitto eller så, 2 veckor senare fick jag splitterny.

Bara_Bobby
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 239
104236
November 16, 2001 - 1:09 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-11-16 13:36, Docenten wrote:
ALDRIG EN ERICSSON för mig!!!!

SKRÄPTELEFONER, fick i julklapp en T10s vilken slutade fungera normalt till sommaren.
Eftersom jag fick ingen kvitto till julkpalen så vägrar ericsson ta ansvar för sin skräpprodukt.
Samma problem hade två andra polare fast med andra modeller, 300-nånting och T28. Funkade inte som de skulle.
Min mobil slocknar så fort jag stoppar den i fickan och skärmen blir cp då och då samt det går inte lita på. Och garantiklistermärke från kartongen kan jag spola i toan.

Varning för ericssonmobiler och deras nonchalanta produktansvar!!!!

Som motpol kan jag nämna IBM hd som crachade, allt de krävde var serienummer och att jag skulle skicka hd till de, inga krav på kvitto eller så, 2 veckor senare fick jag splitterny.

Hmm låter som du haft ordentligt med otur med dina telefoner. Om T10 kan jag bara säga att det är verkligen skräp punkt slut. Däremot kan jag säga att min T28 är den bästa mobil jag haft. Jag hade problem med luckan efter något år, men den fick jag utbytt utan kostnad. Annars har den fungerat prickfritt. Att butiken ville ha ett kvitto på telefonen för att åtgärda den tycker jag inte är speciellt konstigt, det är ju så vad man än köper om man inte känner försäljaren man köpt varan av.

Durken
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 62
104244
November 16, 2001 - 1:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag nöjer mig bra med min nya
Siemens ME45..

Visst är det bra med färgskärm..men det får vänta tills det är dags med en ny mobil.

Durken

PS! Hellre Nokia än Ericsson.. men Siemens är bäst smile

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 381
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL