January 8, 2001
t68i och t68 är samma hårdvara, bara skalet som skiljer, dock har de iom t68i kommit med en rejäl uppgradering av mjukvaran som skall vara "mycket snabbare".
Jag skulle verkligen rekomendera t68i'n framför nokia 6xxx serie. min bror köpte senaste 6310i(eller vad den heter), han vill gärna byta mot min t68, den är inte alls trevlig, håller inte alls vad den lovar i batteritider och annat.
August 7, 2001
jag hade en nokia en gång. den gick sönder. jag hade en ericsson en gång. batteriet blev slött på den efter 4 år 🙂 nu har jag en siemens. den är tysk. man kan väl säga att nokia har vart mer inriktade på att göra telefoner som kunden vill ha dom, medans ericsson har vart mer inriktade på att göra bra telefoner som gör det dom skall och gör det bra. som exempel kan man ju ta antenner. folk gillar inte antenner för dom fastnar i fickan å grejjer. men telefonen blir bättre med en extern antenn än en intern.
December 4, 2001
Har en T 68 I och kan tala om att den inte är speciellt mycket snabbare än den gammla modellen.Det är en tröghet i menyer som Nokia aldrig har haft, denna tröghet kan nog hänga ihop med att modellen är så späckad med finesser.I övrigt är jag helnöjd med telefonen.Stod och vägde mellan SE & Nokia men iom att Nokia har problem med displayer som släpper vart det en SE.
April 26, 2001
On 2002-06-09 14:16, Grimreaper wrote:
Har en T 68 I och kan tala om att den inte är speciellt mycket snabbare än den gammla modellen.Det är en tröghet i menyer som Nokia aldrig har haft, denna tröghet kan nog hänga ihop med att modellen är så späckad med finesser.I övrigt är jag helnöjd med telefonen.Stod och vägde mellan SE & Nokia men iom att Nokia har problem med displayer som släpper vart det en SE.
Min t68i är snabbare än min farsas nokia 6210 som f.ö är inne på service just nu... så nått måste vara fel...
största nyheten mot t68 är att standby:n är längre och t68i har utrustats med ett stort minne, du kan spara massor av bilder och ljud...
October 9, 2001
Jag har en t68i, och är supernöjd med den. Den har verkligen allt man kan begära. Visst är den lite slö och det händer att den hänger sig, Inte allt för lfta dock på de tre månaderna jag har haft den. Det ända irritationsmomentet jag hittat är att jag inte hittar tetris bland de åtta övriga spelen. Men det förbiser man. Som tillbehör hittar man MP3-spelare samt en digitalkamera som de flesta sett reklameras överallt. Batteriet är det bästa jag haft. Det åller värkligen länge. t68i börjar sjunka ganska drastiskt i pris nu, så den är värkligen värd att köpa. Do it!
April 26, 2001
Såg nu även att Komplett har: http://www.komplett.se/k/ki.as.....&s=pl
EDIT: Er klocka i forumet går ju fel...
[ Detta Inlägg ändrades av: GbG_Killen den 2002-06-10 00:38 ]
2 Guest(s)