May 3, 2002
Skitsnack det där om att det är frivilligt! Det är frivilligt till den grad att man inte behöver delta, men jag kan tänka mig att de som inte deltar känner sig utanför och i och med det känner sig tvingade att delta.
Vidare är det ren skandal att ungdomar som börjar ettan på gymnasiet blir uppmanade/påhejade att dricka sig fulla...dom är ju bara 15-16 år!
Lägg ner skiten!
January 4, 2002
Mmm nollning är kul.. det var ett par år sen nu.. men jag fick käka kattmat(på burk) blandat men ättika, snus, spott, fimpar mm.
men fan va kul vi hade.
kalles kaviar i håret också.. det luktade länge.. lmao
men jag och en polare gick upp i en liten skogs bäck och tvättade av oss :().
var tvungen att lägga till det roligaste.
En tjej i trean (sjukt snygg) sa till en snubbe i min klass : Ta en sked till så får du en puss.
Och han käkade på så in i helvet Lmao..... LoL hahaha jävla dumhuve..
sen när han stod och spydde i sjön som var breve gick hon och puttade i honom lol.
May 3, 2002
LiMpY wrote: Mmm nollning är kul.. det var ett par år sen nu.. men jag fick käka kattmat(på burk) blandat men ättika, snus, spott, fimpar mm.
men fan va kul vi hade.
men jag och en polare gick upp i en liten skogs bäck och tvättade av oss :().var tvungen att lägga till det roligaste.
En tjej i trean (sjukt snygg) sa till en snubbe i min klass : Ta en sked till så får du en puss.
Och han käkade på så in i helvet Lmao..... LoL hahaha j**la dumhuve..
sen när han stod och spydde i sjön som var breve gick hon och puttade i honom lol.
Vad ska man säga? Fattar inte hur man kan utsätta sig för något dylikt frivilligt...
January 4, 2002
Mötley wrote: [quote=LiMpY]Mmm nollning är kul.. det var ett par år sen nu.. men jag fick käka kattmat(på burk) blandat men ättika, snus, spott, fimpar mm.
men fan va kul vi hade.
men jag och en polare gick upp i en liten skogs bäck och tvättade av oss :().var tvungen att lägga till det roligaste.
Vad ska man säga? Fattar inte hur man kan utsätta sig för något dylikt frivilligt...
Tradition.... Restaurangskola.
August 7, 2001
ni som inte har nollat i era liv fattar inte det roliga... ni ska föröka vara mogna men ni är inte mognare än vi som har nollats lr nollar så... ni är bara avundsjuka för ni själva för ni inte kunde nolla... o ni som skaffar er åsikter efter dokumentären vet inte hur det "egentligen" ser ut!
edit: +inte
May 10, 2002
Dree-Q wrote: ni som inte har nollat i era liv fattar inte det roliga... ni ska föröka vara mogna men ni är inte mognare än vi som har nollats lr nollar så... ni är bara avundsjuka för ni själva för ni kunde nolla... o ni som skaffar er åsikter efter dokumentären vet inte hur det "egentligen" ser ut!
hmm nu får du förklara dig lite, jag fatta ingenting av det där :arg:
August 7, 2001
abishai wrote:
hmm nu får du förklara dig lite, jag fatta ingenting av det där :arg:
det är så att dokumentären som gick var ren propaganda o ihop klippt så det skulle se asfarligt ut... det är väldigt mild egentligen.. bara att dom har kliptt så det är som om vi mobbar dom.
May 3, 2002
Dree-Q wrote: ni som inte har nollat i era liv fattar inte det roliga... ni ska föröka vara mogna men ni är inte mognare än vi som har nollats lr nollar så... ni är bara avundsjuka för ni själva för ni inte kunde nolla... o ni som skaffar er åsikter efter dokumentären vet inte hur det "egentligen" ser ut!
edit: +inte
Jag har blivit nollad...men naturligtvis deltog jag inte i någon förnedrande aktivitet. Det förekom förresten ingenting i närheten av det grövsta som visades i dokumentären.
Du snackar om att vi inte är mognare...hmm, vi är i alla fall klokare (och antagligen mognare också) 😀
De som säger att dokumentären inte visar en rättvis bild snackar skit, för aktiviteterna man har fått se har ju uppenbarligen förekommit.
August 7, 2001
Mötley wrote:
De som säger att dokumentären inte visar en rättvis bild snackar skit, för aktiviteterna man har fått se har ju uppenbarligen förekommit.
det har dom men inte när han t.ex klipper ihop matkastningen från 4år så den verkar jättelång... o sen var klägg förbjudet iår... så visst har det förekommit men han visade inget om förändringarna till iår.
July 19, 2001
LiMpY wrote: Mmm nollning är kul.. det var ett par år sen nu.. men jag fick käka kattmat(på burk) blandat men ättika, snus, spott, fimpar mm.
men fan va kul vi hade.
ÅÅ fan, jag hade inte kunnat kontrolera mig då! Jag hade väl brytit ned henne på marken och spytt i hennes hår... Eller testa hur lätt fingrar bryts om man böjjer dom bakåt..
May 31, 2002
Nollningen är en tradiotion... Det är bara idioti att man avskaffar det.. Det är ju det som man väntar på att få göra tills man börjar trean.. Det var avskaffat på min skola.. Å alla blev rätt så sura för det.. Fanns iof 2-3 klasser som lyckades få hålla på lite.. Men det var bättre förr =(
1 Guest(s)