May 11, 2005
Jag håller på att nollas (datavetare)! Vi har sååå jätteskoj!
Allt från tipspromenader, skattjakter (vi fixade bla 100kondomer och en snöboll!), hävahävatävlingar, irländsk julafton, backrace, sittövning, fejknollor.. och självklart mycket SÅNG! Imorse gick man upp (antagligen fortfarande onykter) och genomhes vid sju efter en natt av öl, sång, mat, och tyvärr även 70%-absint och shots.... men idag är jag nog "klen" och tar vilodag efter tre dagars hårt festande..
Så har vi jättefina, stora gula slipsar på oss som vi samlar kryss på av phös. Jag tror jag ligger bra till. 😉 😉
September 12, 2001
Det är inte utan att jag blir lite avis på dessa nollningar.
Det ser jäkligt skoj ut och har ju fått höra om ett och annat av kompisar från deras nollningar. Här i Piteå brukar det vara rätt skoj och se när musikhögskolan har deras nollningar.
Det brukar märkas ute på stan...helt omöjligt och missa.
July 18, 2003
Fan vad bra att det är någon mer än jag som festar varje dag nu, fast man börjar bli sleten som fan nu.
Men på söndag får man ju vila.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 22, 2003
*blitz* wrote: Fan vad bra att det är någon mer än jag som festar varje dag nu, fast man börjar bli sleten som fan nu.
Mjo jag känner igen mig, detta är mitt 3:e nolle-p nu 🙂 Igår skulle varit en lugn dag men så lurar en icke namngiven elak admin på denna sidan med mig ut och så blev det knappt nån sömn igår heller.... börjar känna mig rätt sliten nu. Men nu är det egentligen bara 2 dagar festande kvar och sen nolle-sittningen nästa helg. Det borde man klara av.
July 18, 2003
smurfen- wrote: [quote=*blitz*]Fan vad bra att det är någon mer än jag som festar varje dag nu, fast man börjar bli sleten som fan nu.
Mjo jag känner igen mig, detta är mitt 3:e nolle-p nu 🙂 Igår skulle varit en lugn dag men så lurar en icke namngiven elak admin på denna sidan med mig ut och så blev det knappt nån sömn igår heller.... börjar känna mig rätt sliten nu. Men nu är det egentligen bara 2 dagar festande kvar och sen nolle-sittningen nästa helg. Det borde man klara av.
Bara två dagar kvar? Vi ska hålla på tills nästa helg, bara nu på söndag och på tisdag det inte är något.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 22, 2003
*blitz* wrote: [quote=smurfen-][quote=*blitz*]Fan vad bra att det är någon mer än jag som festar varje dag nu, fast man börjar bli sleten som fan nu.
Bara två dagar kvar? Vi ska hålla på tills nästa helg, bara nu på söndag och på tisdag det inte är något.
Vi började 16/8 så det är 2 veckors nolle-p. Det var 3 veckor för 3 år sen men så flyttade de runt lite med läs-p och tenta-p så nu för tiden har vi bara 2 veckor. Men nu när man börjar bli gammal så räcker det ändå
July 18, 2003
Mathias wrote: Jag är fadder för de nya nollorna som börjar på mitt program (it-säkerhet @ BTH). Fast jag har "bara" festat varannan dag den här veckan 😉
Jag ska fan vara fadder nästa år. De verkar ju ha hur skoj som helst.
IBM Thinkpad T60
2 Guest(s)