September 12, 2001
MrWeizel wrote: tackar Rutger för nomineringen
min nominering går givetvis till Rutger!
men fan ta dig om du lämnar gräsrotsgemenskapen bland oss vanliga medlemmar och joinar gubbarna i crew :bgrin:
Hahahaha...
Vad är det som säger att han inte redan har konverterat vid detta laget ? 😀
February 21, 2003
skiroy wrote: [quote=MrWeizel]tackar Rutger för nomineringen
min nominering går givetvis till Rutger!
men fan ta dig om du lämnar gräsrotsgemenskapen bland oss vanliga medlemmar och joinar gubbarna i crew :bgrin:
Hahahaha...
Vad är det som säger att han inte redan har konverterat vid detta laget ? 😀
Konverterat? Hur kan man konvertera till ett crew där man funnits hela tiden?! [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
*psycho-musiken* :bgrin:
February 12, 2003
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=AMD_RULEZ]Gueno! Kanske inte... En tjej?
Är du helt tossig i hela bollen? Bara för att de är tjejer ska de väl inte hamna före mer kompetenta personer..
Hehehe..
Bara att inse att jag är bland dom kompetenta personerna. 🙄
Kråkfan:
Gueno: Pfft!
February 21, 2003
coalan wrote: Rutger: Nej din totala kvantitet av inlägg har inte tillräckligt med kvalitet, det ger inlägg*1000+utan vettigt inneåll=ban
Tur att det finns folk som stöttar mig så jag slipper gråta mig till sömns. 😀
Marron wrote: [quote=BearznaiL][quote=Marron]Jag tycker iaf Ogrebeast. 9.05 inlägg om dagen och alla är av hög klass, inget onödigt. Finns ingen annan som är seriösare här iaf! Hjälper alltid till!
Can't agree more. Gimmie five.
😀
:worshipp: Ogrebeast :worshipp:
(tagen från en tidigare tråd 😛 )
May 1, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=coalan]Rutger: Nej din totala kvantitet av inlägg har inte tillräckligt med kvalitet, det ger inlägg*1000+utan vettigt inneåll=ban
Tur att det finns folk som stöttar mig så jag slipper gråta mig till sömns. 😀
Marron wrote: [quote=BearznaiL][quote=Marron]Jag tycker iaf Ogrebeast. 9.05 inlägg om dagen och alla är av hög klass, inget onödigt. Finns ingen annan som är seriösare här iaf! Hjälper alltid till!
Can't agree more. Gimmie five.
😀
:worshipp: Ogrebeast :worshipp:
(tagen från en tidigare tråd 😛 )
hur mkt sa vi Ogre?! 😛
1 Guest(s)