March 15, 2004
typo...
http://www.aftonbladet.se/vss/.....63,00.html
okej är det fler än jag som blir rädd när kortväxta människor från östasien är oövervinnerliga?
Hur många dagar, veckor månader, år (troligt..) tror ni det tar innan de blir krig då?
och kan någon förklara för mig, vem hatar vem? hatar alla nordkorea eller är kina lite kompanjon med dom?
March 15, 2004
Öwall wrote: om du läser artikeln som du länkat till så står där "Kina däremot, vägrar hittills att kommentera händelsen. Landet är Nordkoreas viktigaste allierade och har anses ha störst möjlighet att påverka den nordkoreanska regimen."
Eller så planerar dom en helomvändning och går med nordkorea och tar över världen tillsammans?
konspiration...
May 29, 2001
maedhros wrote: [quote=Öwall]om du läser artikeln som du länkat till så står där "Kina däremot, vägrar hittills att kommentera händelsen. Landet är Nordkoreas viktigaste allierade och har anses ha störst möjlighet att påverka den nordkoreanska regimen."
Eller så planerar dom en helomvändning och går med nordkorea och tar över världen tillsammans?
konspiration...
Eller så vill dom inte kommentera för att dom har hjälp nordkorea i smyg att utveckla kärnvapen, för att hålla alla otäcka kapitalister borta 🙂
March 15, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....56,00.html
tänker mer på den här som alla pratar om..
August 11, 2005
beta wrote: [quote=maedhros]Kom på en sak. nordkoreas nya missil kunde väl nå till usas västkust (kanske lite längre in vem vet).
hur långt är det åt det andra hållet mot asien och europa?
Du menar den som måste varit byggd i Ryssland för den flög inte mer än 1min? 😀
Han menar väl snarare; hur långt är det till sverige bland annat?
Personligen känner jag mig inte så värst hotad, känns som att sådana saker ploppar upp för att man ska kunna förhandla om något...
November 26, 2002
maedhros wrote: Kom på en sak. nordkoreas nya missil kunde väl nå till usas västkust (kanske lite längre in vem vet).
hur långt är det åt det andra hållet mot asien och europa?
kom och tänka på det också när jag hörde det, stilla havet är ju ganska stort liksom.
och om de nu kommer bomba någon så blir det väl troligen usa. fast det tror jag inte, jag tror bara de muppar sig lite för att visa att de minsann är farliga.
2 Guest(s)