October 1, 2002
Nej, jag hänger inte i #Nordichardware.
Till skillnad från många här klarar jag mig med msn enbart, med vilket jag kan snacka med mina *IRL* polare ... Stackars barn, ni är väl bästisar därute på IRC? - Ni har säkert träffat varandra också förstår jag?
- I behov av någon sorts "social kontakt", därför ni hänger på IRC och snackar om hur många HS ni sprejade på fiender i CS, precis vid tolvslaget vid nyår? (För vänner att hitta på något annat med tycks ni sakna?)
Därmed inte sagt att alla som använder IRC är grisiga, finniga, flottiga fjortisar ... 🙄
(Till admin: Ja, jag är på taskigt humör av en viss anledning, bite me! - Ge mig den varning jag förtjänar och lek sen vidare i er privata sandlåda, med normer som ni själva ändå inte följer)
June 23, 2002
Shinji wrote: Nej, jag hänger inte i #Nordichardware.
Till skillnad från många här klarar jag mig med msn enbart, med vilket jag kan snacka med mina *IRL* polare ... Stackars barn, ni är väl bästisar därute på IRC? - Ni har säkert träffat varandra också förstår jag?
- I behov av någon sorts "social kontakt", därför ni hänger på IRC och snackar om hur många HS ni sprejade på fiender i CS, precis vid tolvslaget vid nyår? (För vänner att hitta på något annat med tycks ni sakna?)Därmed inte sagt att alla som använder IRC är grisiga, finniga, flottiga fjortisar ... 🙄
(Till admin: Ja, jag är på taskigt humör av en viss anledning, bite me! - Ge mig den varning jag förtjänar och lek sen vidare i er privata sandlåda, med normer som ni själva ändå inte följer)
Ja, du har bara varit på Quakenet va?
Jag hänger där för det är kul och har kontakt med irl polare på ett eget nät, och även en sak som inte ska nämnas här. 😛
September 8, 2003
klart man idlar där 24/7 såklart!
nicket är QuZack :]
IRC är ju livet. nuvarande flickvänen är t.o.m. hittad på IRC. inte på Qnet förståss, och det ska man nog vara glad för 🙂
utan på DALnet där man ser en massa "Någon som vill mirca med mig?" 😉
undra om "mirca" finns med i svenska academi ordlistan(stava.nu)
tack för mîg ^^
January 20, 2003
- I behov av någon sorts "social kontakt", därför ni hänger på IRC och snackar om hur många HS ni sprejade på fiender i CS, precis vid tolvslaget vid nyår? (För vänner att hitta på något annat med tycks ni sakna?)Därmed inte sagt att alla som använder IRC är grisiga, finniga, flottiga fjortisar ... 🙄
Nja man hänger väl där när man inte har något annat att göra och CS är inte så populärt i NH kanalen heller 🙂
Och ja jag var där vid 12 slaget och det var lätt mer kul än att hänga ute med någon aspackad polare som knappt minns vad hans morsa heter.
Kanalen är som forumet förutom att man får/ger snabbare svar + att fackamoto och noddan är trevligare där 😀
June 19, 2002
Guufi wrote: Nja man hänger väl där när man inte har något annat att göra och CS är inte så populärt i NH kanalen heller 🙂
Och ja jag var där vid 12 slaget och det var lätt mer kul än att hänga ute med någon aspackad polare som knappt minns vad hans morsa heter.
Kanalen är som forumet förutom att man får/ger snabbare svar + att fackamoto och noddan är trevligare där 😀
Haha tack (tror jag), är vi otrevliga på forumet eller? 🙂
June 23, 2002
brange wrote: klart man idlar där 24/7 såklart!
nicket är QuZack :] IRC är ju livet. nuvarande flickvänen är t.o.m. hittad på IRC. inte på Qnet förståss, och det ska man nog vara glad för 🙂
utan på DALnet där man ser en massa "Någon som vill mirca med mig?" 😉
undra om "mirca" finns med i svenska academi ordlistan(stava.nu)tack för mîg ^^
Det heter IRC'a isf och inte mIRC'a.
mIRC = Program
IRC = Protokollet
July 22, 2003
Märks att du är där ofta... CS är ju helt klart det stora samtals ämnet där eller kanske inte 🙂
Sen tycker jag det är intressant att du klankar ner på andra när du inte äns är i den kanalen och vet som händer, mkt intressant tom.Men men du kanske bara hade en dålig dag eller nåt. Och sen vad är det för fel med att träffa dom irl? Inte för att jag gjort det än men jag skulle tycka det var ganska socialt iaf.
2 Guest(s)