February 21, 2003
Är där när jag ändå är online om nån vill mig nåt (vid sidan av ICQ). Men jag snackar bara när jag har något att säga så jag snackar väl inte alltför ofta. Nicket jag använder är en no-brainer.
Sedan är det ett plus på #nordichardware att jag alltid brukar bli påmind om när "Våra Värsta År" börjar om jag skulle ha glömt det 😀
February 7, 2003
macrus wrote: [quote=Shinji]Nej, jag hänger inte i #Nordichardware.
Till skillnad från många här klarar jag mig med msn enbart, med vilket jag kan snacka med mina *IRL* polare ... Stackars barn, ni är väl bästisar därute på IRC? - Ni har säkert träffat varandra också förstår jag?
- I behov av någon sorts "social kontakt", därför ni hänger på IRC och snackar om hur många HS ni sprejade på fiender i CS, precis vid tolvslaget vid nyår? (För vänner att hitta på något annat med tycks ni sakna?)Därmed inte sagt att alla som använder IRC är grisiga, finniga, flottiga fjortisar ... 🙄
(Till admin: Ja, jag är på taskigt humör av en viss anledning, bite me! - Ge mig den varning jag förtjänar och lek sen vidare i er privata sandlåda, med normer som ni själva ändå inte följer)
Ja, du har bara varit på Quakenet va?
Jag hänger där för det är kul och har kontakt med irl polare på ett eget nät, och även en sak som inte ska nämnas här. 😛
En sak som inte ska nämnas här? 😮
June 23, 2002
DoggY wrote: [quote=macrus][quote=Shinji]Nej, jag hänger inte i #Nordichardware.
Till skillnad från många här klarar jag mig med msn enbart, med vilket jag kan snacka med mina *IRL* polare ... Stackars barn, ni är väl bästisar därute på IRC? - Ni har säkert träffat varandra också förstår jag?
- I behov av någon sorts "social kontakt", därför ni hänger på IRC och snackar om hur många HS ni sprejade på fiender i CS, precis vid tolvslaget vid nyår? (För vänner att hitta på något annat med tycks ni sakna?)Därmed inte sagt att alla som använder IRC är grisiga, finniga, flottiga fjortisar ... 🙄
(Till admin: Ja, jag är på taskigt humör av en viss anledning, bite me! - Ge mig den varning jag förtjänar och lek sen vidare i er privata sandlåda, med normer som ni själva ändå inte följer)
Ja, du har bara varit på Quakenet va?
Jag hänger där för det är kul och har kontakt med irl polare på ett eget nät, och även en sak som inte ska nämnas här. 😛
En sak som inte ska nämnas här? 😮
Det får man helt enkelt räkna ut själv. Det ska inte nämnas här för det hör inte ens hit så.
July 18, 2003
Dehman wrote: [quote=Frodo]Dom bannade mig för att mitt j**la awayscript inte gick att stänga av 🙁 🙁 !!
Allt går att stänga av. :bok:
Nej, tanka ner C-Script mIRCoch försök att stänga av det...
Låter som en gåta: Vad är det som inte går att stänga av? (Men sätta på 😛 )
1 Guest(s)