December 15, 2002
Nu gott folk är de strax dags för en ny utmaning. Denna gång har jag satt ihop lite fler nivåer som förhoppningsvis blir lite jobbigare att lösa.
Tävlingen startar Torsdag kl. 23:00 om inget oförutsett inträffar.
Jag vill inte se att någon postar lösenord i den här tråden. I alla fall inte innan en vinnare blivit utsedd. Inte heller får Ni posta länkar eller direkta namn till eventuella program som kan användas till olagligheter.
Vinnaren blir den person som först postar citatet som man finner på sista sidan i tävlingen.
Eventuella bonusbanor från mounte kommer förmodligen i ett senare skede.
Här finner Ni tävlingen (vissa ljud förekommer så ha inte högsta volym på).
Grattis Till Coore!!
June 23, 2002
Snorch wrote: [quote=macrus]Varför lägga på en Fredag kväll då många är ute och fester? 😕
Precis.. är inte hemma då.. :arg:
Samma här, inte för jag tror jag har nån chans att klara det eller så, men talar för jag vet att jag inte är ensam.
Bull wrote: Eliten festar inte de hackar och crackar 24/7
Det är tvärtom. 😉
March 14, 2001
macrus wrote: [quote=Snorch][quote=macrus]Varför lägga på en Fredag kväll då många är ute och fester? 😕
Precis.. är inte hemma då.. :arg:
Samma här, inte för jag tror jag har nån chans att klara det eller så, men talar för jag vet att jag inte är ensam.
Hah ne inte ja heller 😛
macrus wrote: [quote=bull] Eliten festar inte de hackar och crackar 24/7
Det är tvärtom. 😉
Precis.. Eliten festar.. 8)
June 17, 2002
macrus wrote: [quote=MULLVADEN]Det sägs ju att Max OS X ska vara oknäckbart.. ingen som kan lägga upp en sån så lite 1337 H4XX0RS får testa det...??=)
Fråga är om dem inte redan testat det, iaf dem riktigt elita. :bgrin:
Jo.. det e klart.. Var nån tävling i austrailen där man man unde vinna en million dollar.. US dollar alltså... om man plockade nån Mac OS server.. men ingen lyckades...
Men det var nåra år sen...
ingen som skulle anta utmaningen på NH?? eller ingen som kan haxxa här eller?? skulle vara kul att se resultat o hur långt man kommer o så...
jag själv kan ingenting om det.. hehe..=)
June 23, 2002
Guufi wrote: Förstår inte riktigt , ni är inte hemma på fredagen osv.
Den försvinner ju inte liksom?
Ni behöver ju inte läsa alla svar på tråden, bara inlägget sen in på länken som kommer osv..
Läs i förra tråden så var det inte många som hann vara med i den för personen som vann såg den först av dem som kunde det där.
Fattar du nudå?
Det hela är ju en tävling. :bgrin:
2 Guest(s)