December 2, 2007
Hittade lite bilder på bilspelarn nummer ett:
[Image Can Not Be Found]
http://www.fz.se/bilder/album.fz?id=2548 - fler bilder på Mini, hittade inga andra från NH afaik :<
January 13, 2003
Dehman wrote: [quote=Hulto]Vill du gissa vem som bytte nätagg i den? 🙂
Det är för övrigt det gamla nätagget på den bilden.
Du är min idol!
Sen vill jag bara säga att jag gillar delph1s ass.
Wingdings är inte ens lönt att snacka om...
Tur skiddan ändrat din sign så vi ser du bara är fyllekåt.
whak wrote: [quote=padda]Jag ser hellre bilder på tjejrövar än killrövar faktiskt... bättring kvadd. På vilken planhalva spelar du eg, bara uttrycket "häck" är ju lite gheyvarning på 😉
Word. Jaga ikapp den där nuckan med lila hår. :wub:
Nuckan?
Skulle kunna tänka mej att begreppet "Gubbjäkel" passar bättre in, om man nu prompt måste använda vilseledande termer.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
ilg@dd wrote: [quote=whak][quote=padda]Jag ser hellre bilder på tjejrövar än killrövar faktiskt... bättring kvadd. På vilken planhalva spelar du eg, bara uttrycket "häck" är ju lite gheyvarning på 😉
Nuckan?
Skulle kunna tänka mej att begreppet "Gubbjäkel" passar bättre in, om man nu prompt måste använda vilseledande termer.
Så man ska kalla henne för "gubbjäkel"? :bok:
November 27, 2003
whak wrote: [quote=ilg@dd][quote=whak][quote=padda]Jag ser hellre bilder på tjejrövar än killrövar faktiskt... bättring kvadd. På vilken planhalva spelar du eg, bara uttrycket "häck" är ju lite gheyvarning på 😉
Nuckan?
Nucka:
"Kvinna med långvariga svårigheter att träffa män. Oftast pga ofördelaktigt yttre."
Du är med andra ord helt fel ute.
//Andreas
whak wrote: [quote=ilg@dd][quote=whak][quote=padda]Jag ser hellre bilder på tjejrövar än killrövar faktiskt... bättring kvadd. På vilken planhalva spelar du eg, bara uttrycket "häck" är ju lite gheyvarning på 😉
Nuckan?
Japp, lika väl som nucka. Det är båda lika vilseledande information.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
Delph1: hur ska jag veta?
ilg@dd äh så tråkig du är. 😉
whak wrote: Delph1: hur ska jag veta?
ilg@dd äh så tråkig du är. 😉
Tråkig? Jo, kanske det, men en smula mer allmänbildad än herrn iaf.
:cy:
(Pssst, jag länkade ju t.om till Nucka på Susning åt dej.)
🙄
February 12, 2003
Joni wrote: Tycker mini får ta och skärpa sig. Först förlorar du VGP och nu någon B-f1 tävling på dh... vart fan är du påväg? Jag är sjukt besviken!
Förövrigt är du lika söt som alltid <3
Jag vann VGP:s tävling på DH. Kom tvåa i PNY:s F3000-tävling (Valencia i Race 07), med 0.010s marginal... Hade dessutom ett till varv som var 0.019s långsammare. Så jävla surt. rFactor-tävlingen vanns av en snubbe som faktiskt var sjukt bra, även om han genade lite väl friskt för att få sin laptop. Anywho, ett G11, någon Steelpad och Crysis rikare, kunde varit sämre. PNY hade inte ens ett tröstpris till mig, de snåla asen.
Btw, vilken lilahårig tjej syftar ni på? Syftar ni på henne som varit i vår monter får ni fan bättra på ert ordval...
2 Guest(s)