November 29, 2003
ilg@dd wrote: [quote=whak]Delph1: hur ska jag veta?
ilg@dd äh så tråkig du är. 😉
Tråkig? Jo, kanske det, men en smula mer allmänbildad än herrn iaf.
:cy:
(Pssst, jag länkade ju t.om till Nucka på Susning åt dej.)
🙄
Hah jag är bara realist, that's the point. 😉
whak wrote: [quote=ilg@dd][quote=whak]Delph1: hur ska jag veta?
🙄
Hah jag är bara realist, that's the point. 😉
Vad av det du skrivit om den lilahåriga tösen eller i övrigt i denna tråd pekar på det?
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Mean Machine wrote: Now enough. Ni har ingen aning om henne whatsoever, släpp det och diskutera något annat ni är mindre ovetande om.
Ctrl wrote: Jag tycker iaf hon var väldigt trevlig det lilla jag snackade med henne. Så tycker ni skall göra som mini säger.
Ni?
Är väl bara whak som pratar i nattmössan..
Jag tycker hon ser trevlig ut jag, vore man 20-25 år yngre kanske man kunde tänka sej att besöka detta DH nån gång.
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Mean Machine]Now enough. Ni har ingen aning om henne whatsoever, släpp det och diskutera något annat ni är mindre ovetande om.
Ni?
Är väl bara whak som pratar i nattmössan..
Jag tycker hon ser trevlig ut jag, vore man 20-25 år yngre kanske man kunde tänka sej att besöka detta DH nån gång.
🙂
Poängen var att ni skulle sluta diskussionen, bara. Ville inte peka ut någon enskild, utan snarare slå ihjäl den så kallade diskussionen.
September 16, 2007
Biffen87 wrote:
kan väl vara förståligt då=) men man lär ju sej utav sina misstag.
gjorde ja iallafall, ja kunne inget om datorer för 3 år sen sen bestämde ja mej för å bygga en data satte ihop den själv men hade problem med installationen sata va ju rätt nytt på den tiden
Sata kom år 2003, så "rätt nytt" vette fasen när man pratar datorer och teknik.
December 24, 2002
engine52 wrote: [quote=Biffen87] kan väl vara förståligt då=) men man lär ju sej utav sina misstag.
gjorde ja iallafall, ja kunne inget om datorer för 3 år sen sen bestämde ja mej för å bygga en data satte ihop den själv men hade problem med installationen sata va ju rätt nytt på den tiden
Läs inlägget en gång till är du snäll...
September 16, 2007
jonte_power wrote: [quote=engine52][quote=Biffen87] kan väl vara förståligt då=) men man lär ju sej utav sina misstag.
Läs inlägget en gång till är du snäll...
Idag: 2007-12-03
3 år sedan: ca 2004-12-03
Sata: 2003-xx-xx
Så vad vill du?
March 6, 2004
ilg@dd wrote: [quote=whak]Delph1: hur ska jag veta?
🙄
Jag tycker du är en gnutta besserwisser.. :bok: Man behöver inte tillrättavisa alla andra för att få sin röst hörd.
Och är det bara jag som inte kan se Lord_Kvadds bilder? Eller kan det bero på att jag använder IE7?
August 9, 2005
Mean Machine wrote: Jag vann VGP:s tävling på DH. Kom tvåa i PNY:s F3000-tävling (Valencia i Race 07), med 0.010s marginal... Hade dessutom ett till varv som var 0.019s långsammare. Så j**la surt. rFactor-tävlingen vanns av en snubbe som faktiskt var sjukt bra, även om han genade lite väl friskt för att få sin laptop. Anywho, ett G11, någon Steelpad och Crysis rikare, kunde varit sämre. PNY hade inte ens ett tröstpris till mig, de snåla asen.
Gah, missade ju PNYs tävling. Vad var det för tid på Valencia? Kändes som att Asus-tävling var lite väl.. död också.. Var det du som satte 3.17 på VGP?
February 12, 2003
kicking_kangaroo wrote: Gah, missade ju PNYs tävling. Vad var det för tid på Valencia? Kändes som att Asus-tävling var lite väl.. död också.. Var det du som satte 3.17 på VGP?
1:23.519 har jag för mig att bästa tiden var eller nåt sånt. Fick inte ens ett andrapris...
Asus tävling var rätt kul, men killen som vann den var bra jävla snabb. Fick en Steelpad av det iaf, nu har jag ju inte mer än fyra märkesmattor. Justja, jag fick Crysis också. 🙂
VGP:s tävling satte jag faktiskt 3:16.2 i till slut. Fick ett äckligt G11 för det som jag gav bort. 😉
EDIT: Det mesta var redan konstaterat, men det går bra när man ligger hemma sjuk...
April 13, 2004
Lord_Kvadd wrote: Jalle64 och Casy: Servern ligger passande nog nere just nu. Då den inte finns hemma hos mig har jag väldigt svårt att felsöka just nu, men jag misstänker att ett par katter har lekt "skala nätverkskabel"-leken.
Den bör vara uppe senare ikväll. Beklagar
Fy katter! [-X
1 Guest(s)