December 22, 2000
On 2001-12-28 13:51, [Molotov] wrote:
Ni kan lika gärna banna Zaver också från forumet så slipper vi hans spam
NU FAN BLIR JAG RIKTIG JÄVLA FÖRBANNAD! Vafan är de för inlägg du gör? "Banna Zaver så vi slipper hans spam." Hur gammal är du igentligen? 12? 13? Man kan ju nästan tro de för du har ju inte tillräckligt innanför pannfläsket för att förstå att de är en diskussion dem för här ovan, inte nåt spam! Och sen för de andra, jag tycker de är jävligt starkt av Zaver som står på sig, han är ju den enda här som vågar öppna käften och säga till när något är fel!!!
Okey visst, han skötte sig kanske inte i kanalen, men lös problemet och plocka bort bannen. Vilken op som helst kan göra de! Ge honom en andra chans, sköter han sig inte så skicka ut honom snabbare än snabbast!
May 27, 2001
Ni kan lika gärna banna Zaver också från forumet så slipper vi hans spam
Vi kanske ska banna dej istället? Sånna där inlägg är inte önskvärda, Zaver får vara här om han sköter sej punkt slut. Han sköter sej nu iaf. Jag har alldeles nyss kollat genom ett par av hans tidigare inlägg här på NH, jag tycker han sköter sej rätt så OK. Men sen ircen det han gjorde där, var ett misstag som han blivit straffad för, det är över nu *punkt*.
August 13, 2001
On 2001-12-28 16:59, Mattias aka [NH]Matte wrote:
Ni kan lika gärna banna Zaver också från forumet så slipper vi hans spamVi kanske ska banna dej istället? Sånna där inlägg är inte önskvärda, Zaver får vara här om han sköter sej punkt slut. Han sköter sej nu iaf. Jag har alldeles nyss kollat genom ett par av hans tidigare inlägg här på NH, jag tycker han sköter sej rätt så OK. Men sen ircen det han gjorde där, var ett misstag som han blivit straffad för, det är över nu *punkt*.
Har du inte förstått att den INTE var ett misstag från min sida att skriva "Är det någon som har RTCW här?"!!! För jag ville bara ha hjälp med spelet inte ladda wäääärez
[ Detta Inlägg ändrades av: Zaver den 2001-12-31 13:09 ]
July 11, 2001
August 13, 2001
On 2001-12-31 16:25, The mad bird wrote:
banna zaver??? e ni dumma på riktigt?
ha lyser ju upp tillvaron med sina roliga inlägg typ som att bygga en prosse
cyckla igång en dator "eller var det zaver som skrev det?"
Jo det var jag som skrev det inlägget men det blev borttaget då Allmänt blev Allmänt IT-Forum... Det är lite konstigt för att det handlade ju om datorer som ingår i begreppet IT.
August 13, 2001
On 2001-12-27 16:40, Coore wrote:
Ville bara påminna alla att komma in i våran irc kanal #nordichardware som finns på quakenet... vi har ju över 4000 medlemmar i forumet så lite mera folk i kanalen borde gå att ordna..
Det är enligt mig ett spel för gallerierna för ca 2500-3000 utav medlemmarna har 0 inlägg 🙁
1 Guest(s)