July 11, 2002
Såg idag på sweclockers.com deras fina t-shirts,keppsar,och annat med sweclock.com märke.. blev lite frestad men hatar ändå Swe.com pgr av vissa saker..
Så jag undrar vad ni medlemmar skulle tycka om NH.com skulle öppna en egen motsvarande swe.com shop skulle sitta fint med en klistermärken,t-shirts,muggar.. köper ett parti direkt :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
Nån moderat som vet om NH.com har planer på att starta shop ?? :eye:
December 26, 2001
Nja tycker nog inte om det, egentligen inget fel men gillar det bara inte. Titta på fragzon man får nästan känslan att de är ett företag mer än en grupp menisker som har sidan för att det tycker det är kul. Men om NH crew tröttnar på att jobba gratis 20h dagen och vill få lite credit för det så kan de öppna hur många shoper som hälst för mig bara de håller sidan uppe 😉 . Kanske drog det lite långt t-shirts och kepsar är kanske mer för att vissa att man är en riktig NHare mer än för att dra in pengar.
December 2, 2001
abishai wrote: om ni skulle sälja riktigt najsa grejer som man faktist skulle tänka sig köpa så är det väl ok, men inte om ni sälja någe t-shirts.. tycker att det blir lite för.. då
Nää håller faktiskt med dig! T-shits är lite väl att ta i men typ en mugg och något snyggt klistermärke på burken skulle jag inte ha något emot.
1 Guest(s)