June 10, 2001
Vet bara en snubbe som gör det!!!
fast jag vet inte hur mycket det kostar eller nåt!!!...
vet bara att han ska till DH....så du kan ju snacka med han där???
June 10, 2001
hehe jappz..kan bara hålla med där!!!
fast det finns ju en till kille som lackar alla målvakts hjälmar i sverige..iallafall dom flesta i elitserien..kommer inte ¨på vad han heter just nu bara.......
kolla på stefan livs häjlm imorrn mot finland...har för mej att den andra killen har gjort den....(prinsesan Maddeliene på hjälmen)....
vet inte riktigt hur madde stavas==)....
October 17, 2001
On 2001-11-10 19:12, Cartoon wrote:
hehe jappz..kan bara hålla med där!!!fast det finns ju en till kille som lackar alla målvakts hjälmar i sverige..iallafall dom flesta i elitserien..kommer inte ¨på vad han heter just nu bara.......
kolla på stefan livs häjlm imorrn mot finland...har för mej att den andra killen har gjort den....(prinsesan Maddeliene på hjälmen)....vet inte riktigt hur madde stavas==)....
Han kallas för "SkallePer" och bor i min byhåla
February 11, 2001
January 9, 2001
On 2001-11-09 03:46, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
NordicHardware söker kontakt med någon som har kunskaper i airbrush. Kan du, eller känner du till någon som har möjlighet att måla en datorlåda med avancerade motiv, kontakta mig!ICQ: 14347436
Email: [email]henrik@nordichardware.com[/email]MVH
Henrik Berntsson
Tja Zennan......jag har en kille som verkar duktig...(har sett ett par motiv)
Han ska måla till mig så får vi se sen....
Jag kommer att ha med mig till DH som han gjort.......( hemlis vad )
January 9, 2001
On 2001-11-09 08:32, Cartoon wrote:
Vet bara en snubbe som gör det!!!fast jag vet inte hur mycket det kostar eller nåt!!!...
Jag frågade honom om ett motiv för cirka 1-år sedan och då ville han ha ca: 4000:- för en sida........:sad:....så det blev inget
December 19, 2000
On 2001-11-09 08:32, Cartoon wrote:
Vet bara en snubbe som gör det!!!fast jag vet inte hur mycket det kostar eller nåt!!!...
Tackar för tipset, ska kontakta honom!
December 19, 2000
On 2001-11-11 22:51, Boink wrote:
NordicHardware söker kontakt med någon som har kunskaper i airbrush. Kan du, eller känner du till någon som har möjlighet att måla en datorlåda med avancerade motiv, kontakta mig!ICQ: 14347436
Henrik BerntssonTja Zennan......jag har en kille som verkar duktig...(har sett ett par motiv)
Tja Boink, vet du var jag kan få tag i honom?
Vore fint, tack på förhand
/Henrik
October 17, 2001
On 2001-11-11 22:53, Boink wrote:
Jag frågade honom om ett motiv för cirka 1-år sedan och då ville han ha ca: 4000:- för en sida........:sad:....så det blev inget
Alltså det beror juh helt på vad man ska ha för motiv och storlek.
Ska du lacka en hel sida på en låda, med motvivlackning (alltså så att varje liten mm är lackad) så får du ju räkna med att det tar säkert 20 arbetstimmar...
Då blir det ju helt enkelt inte billigt.
January 9, 2001
On 2001-11-12 04:37, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
On 2001-11-11 22:51, Boink wrote:
Henrik BerntssonTja Zennan......jag har en kille som verkar duktig...(har sett ett par motiv)
Tja Boink, vet du var jag kan få tag i honom?
Vore fint, tack på förhand/Henrik
Jupp det vet jag....men jag vet också att just nu har han Mega massor att göra.....
Fick tvinga honom fixa det som jag ska ha.....men ring mig......så ska jag lirka lite med honom......
1 Guest(s)