December 25, 2000
coalan wrote: [quote=Znoddaz]Bara det inte Àr en förklÀdd keylogger.. Men antiprogrammen borde vÀll kÀnna igen det eller?
Tvivlar pÄ att ngn i crew skulle fÄ oss att anvÀnda den dÄ :S
Ha inte för höga förvĂ€ntningar pĂ„ (vissa av) oss đ
Jag tÀnker dÄ aldrig installera nÄgot sÄdant hÀr, kÀnns fel, vÀgrade doplhin ocksÄ. Har svÄrt att lita pÄ nÄgot som vill köras som root utan att jag har tillgÄng till kÀllkoden, Àven om jag förstÄr att de inte kan ge ut koden dÄ detta skulle göra det otroligt lÀtt att fuska.
June 23, 2002
ViU wrote: [quote=coalan][quote=Znoddaz]Bara det inte Àr en förklÀdd keylogger.. Men antiprogrammen borde vÀll kÀnna igen det eller?
Jag tÀnker dÄ aldrig installera nÄgot sÄdant hÀr, kÀnns fel, vÀgrade doplhin ocksÄ. Har svÄrt att lita pÄ nÄgot som vill köras som root utan att jag har tillgÄng till kÀllkoden, Àven om jag förstÄr att de inte kan ge ut koden dÄ detta skulle göra det otroligt lÀtt att fuska.
Im with you. 8)
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=ViU][quote=coalan][quote=Znoddaz]Bara det inte Àr en förklÀdd keylogger.. Men antiprogrammen borde vÀll kÀnna igen det eller?
Im with you. 8)
Erhm, du kör vÀl windows pÄ din WS? :-k
January 18, 2004
March 10, 2002
keffing wrote: assÄ vadÄ, hur fan joinar man NH teamet? och varför Àrlösenordet Coke? man kan ju fÄ fel uppfattning om vad teamskaparen hÄller pÄ med
Du joinar sÄ hÀr.
1. Du loggar in
2. Du trycker pÄ teams
3. Du söker upp Nordichardware
4. Du klickar pÄ knappen ute till höger "join"
5. Du skriver in "coke"
6. DU ĂR MED! đ
coke Ă€r engelska för coca. Mimer Ă€lskar Coca vad jag förstĂ„tt. đ
September 17, 2001
Dehman wrote: Mimer Ă€lskar Coca vad jag förstĂ„tt. đ
Det Àr han inte ensam om kan jag tala om :bgrin:
Bajs-Olle ocksÄ. Hade suttit Ä g33kat mig ett tag med progget aktiverat, men sÄ formaterarar jag datorn utan att uppdatera mina stats. Vad dÄ muppat? Hade ~100k tangetklick + 40k musklick. *stönar sÄ det hörs ordentligt*
March 10, 2002
NH|SiBBoR wrote: [quote=Dehman]Mimer Ă€lskar Coca vad jag förstĂ„tt. đ
Bajs-Olle ocksÄ. Hade suttit Ä g33kat mig ett tag med progget aktiverat, men sÄ formaterarar jag datorn utan att uppdatera mina stats. Vad dÄ muppat? Hade ~100k tangetklick + 40k musklick. *stönar sÄ det hörs ordentligt*
Naaaw, vad synd om dig. đ
Kan ju Ă€ven sĂ€ga att jag ocksĂ„ bokstavligen ĂLSKAR Coca. đ
September 17, 2001
Dehman wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=Dehman]Mimer Ă€lskar Coca vad jag förstĂ„tt. đ
yeah ;D *slurpar nyinförskaffad Coke*
March 10, 2002
NH|SiBBoR wrote: [quote=Dehman][quote=NH|SiBBoR][quote=Dehman]Mimer Ă€lskar Coca vad jag förstĂ„tt. đ
yeah ;D *slurpar nyinförskaffad Coke*
Min coca Ă€r dock slut. =/ Jag fĂ„r nya mig med öl. đ
4 Guest(s)